Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028843/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00046598/01 - Wynik z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096511 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku mieszkalnego (mieszkania socjalne) wielorodzinnego przy ul. Pileckiego 8 w Bychawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Bychawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815660004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbychawa.bip.lubelskie.pl)1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku mieszkalnego (mieszkania socjalne) wielorodzinnego przy ul. Pileckiego 8 w Bychawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-807f9e17-977f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011336/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku mieszkalnego (mieszkania socjalne) przy ul. M. Pileckiego w Bychawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046645/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK. 271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135969,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie więźby dachowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w m. Bychawa. Jest to budynek I kondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym niepodpiwniczony.
Dane informacyjne dot. budynku:
- powierzchnia zabudowy 416,85 m2
- kubatura 2374,91 m3
- wysokość 7,17 m (wysokość całkowita)
- długość 36,95 m
- szerokość 12,10 m
Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków, ale ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków jako tzw. „czworak”.
3.2. Zakres robót obejmuje:
3.2.1. Rozebranie istniejącego pokrycia dachu z dachówki azbestowo-cementowej wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi.
UWAGA: demontażem, transportem oraz utylizacją azbestu mogą zajmować się jedynie uprawnione i wyspecjalizowane firmy posiadające decyzję właściwych organów na gospodarowanie odpadami niebezpiecznymi odpowiednio przeszkolone i posiadające zaplecze techniczne do prowadzenia tego typu prac;
3.2.2. Demontaż istniejącej więźby dachowej.
3.2.3. Skucie istniejącego muru z cegły pełnej do poziomu stropu zgodnie z dokumentacją rysunkową w projekcie technicznym.
3.2.4. Wykonanie wieńca obwodowego o wymiarach 35x25 cm z betonu B25 zbrojonego 4#12 ze stali A-III, strzemiona ∅6 co 25 cm, stal A-0. Przed wykonaniem mur z cegły należy oczyścić i zaimpregnować preparatem dyspersyjnym.
3.2.5. Montaż nowej więźby dachowej zgodnie z dokumentacją rysunkową. Przed montażem więźbę należy zabezpieczyć preparatami grzybobójczymi i owadobójczymi zgodnie z zaleceniami producenta oraz zabezpieczyć do stopnia NRO;
3.2.6. Renowacja kominów: skucie zmurszałego tynku, oczyszczenie i przygotowanie podłoża oraz ocieplenie metodą lekką-mokrą wraz z wyprawą tynkarską na siatce Rabitza.
3.2.7. Montaż pokrycia dachowego z blachy płaskiej na rąbek stojący wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi, stopniami kominiarskimi.
3.2.8. Wykonanie podsufitki z płyt PVC.
3.2.9. Montaż prefabrykowanych odpływów korytkowych długości min. 2 m do każdej rury spustowej.
3.3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
3.3.1. doraźnego zabezpieczenia stropu budynku na czas prowadzonych robót budowlanych,
3.3.2. informowania mieszkańców budynku o rozpoczęciu robót i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia w miejscu dostępnym publicznie w pobliżu placu budowy,
3.3.3. wykonywania robót budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynku, utrzymywania w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowanych ciągów komunikacyjnych,
3.3.4. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny,
3.3.5. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z ustawą o drogach publicznych,
3.3.6. właściwego zabezpieczenia terenu prowadzenia robót – ponoszenie odpowiedzialności finansowej za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
3.3.7. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji,
3.3.8. potwierdzenia uporządkowania terenu oświadczeniem Administratora budynku o należytym jego wykonaniu,
3.3.9. zachowania w czasie wykonywania robót budowlanych wymagań ochrony środowiska, w szczególności podjęcie działań minimalizujących możliwość wystąpienia w wyniku prowadzonych prac budowlanych szkód przyrodniczych,
3.3.10. usuwania we własnym zakresie odpadów z terenu budowy z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach oraz udokumentowania wywozu i utylizacji tych odpadów,
3.3.11.ponoszenia kosztów wywozu, utylizacji i złomowania odpadów oraz uwzględnienia w cenie ofertowej ewentualnych dochodów Wykonawcy z tego tytułu,
3.3.12. przedłożenia zgodnie z przepisami ustawy o odpadach informacji o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami,
3.3.13. ponoszenia odpowiedzialności z tytułu konieczności uiszczenia opłat, kar lub grzywien przewidzianych w przepisach dotyczących ochrony środowiska lub przyrody i przepisach regulujących gospodarkę odpadami,
3.3.14. do podjęcia czynności prawnych zmierzających do przejęcia odpowiedzialności z tytułu zobowiązań prywatnoprawnych lub publicznoprawnych, które mogą być dochodzone od Zamawiającego z powodu naruszenia przez Wykonawcę przepisów z zakresu ochrony środowiska lub przyrody,
3.3.15. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz za jakość zastosowanych do robót materiałów,
3.3.16. przekazywania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego informacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz umożliwienia mu przeprowadzenia kontroli ich wykonywania,
3.3.17. wykonywania robót budowlanych oraz innych czynności objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz z zasadami wiedzy technicznej,
3.3.18. terminowego usuwania wad, ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów oraz w czasie obowiązywania rękojmi i gwarancji oraz ponoszenie kosztów ich usunięcia,
3.3.19. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, a w razie zniszczenia lub uszkodzenia – ich odtworzenia oraz poniesienia kosztów tego odtworzenia,
3.3.20. stosowania materiałów, wyrobów i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami posiadających atesty dopuszczające ich stosowanie w obiektach będących przedmiotem zamówienia. Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane i ustawie o wyrobach budowlanych oraz nie mogą być gorsze od przyjętych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
3.3.21. przygotowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót, pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i prób, sprawozdania, niezbędnych świadectw kontroli jakości, dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Dokumentacja powykonawcza musi być opatrzona szczegółowym spisem oraz wpięta w segregator,
3.3.22. ponoszenia odpowiedzialności finansowej za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,
3.3.23. zapewnienia uczestniczenia kierownika budowy lub robót w naradach okresowych w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego,
3.3.24. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz ponoszenie kosztów tych badań,
3.3.25. wykonywania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, nienaruszającymi umowy poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3.3.26. pełnienia funkcji koordynatora podwykonawców (w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom) podczas wykonywania robót i usuwania ewentualnych wad, odpowiedzialności za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy.
3.3.27. przygotowywania kalkulacji, protokołów konieczności robót, oraz uzasadnień technicznych w przypadkach robót dodatkowych zamiennych lub innych rozbieżności z dokumentacją przetargową.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w SWZ oraz w załączonych dokumentach: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót - zał. Nr 1. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie stanowi podstawy określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym, z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191072,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191072,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ATUT Ryszard Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430311572
7.3.3) Ulica: Dominów 81 D
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-388
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ATUT RYSZARD WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191072,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BYCHAWA
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Utworzenie oddziału przedszkolnego w Małkach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniejącej szkoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.