Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234637/01 - Wynik z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia krwi u szczurów wraz z jego montażem i instalacją do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smętna 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-343
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 662 32 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@if-pan.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://if-pan.krakow.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia krwi u szczurów wraz z jego montażem i instalacją do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c04f039b-c5b5-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027193/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia krwi u szczurów wraz z jego montażem i instalacją do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c04f039b-c5b5-11ee-a84d-d63fc4d19e653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Każdy dokument musi
być podpisany elektronicznie, zgodnie z art. 63 ust. 2, za pomocą, do wyboru: podpisu kwalifikowanego, podpisu osobistego lub
profilu zaufanego.
3. UWAGA: Dodatkowo wszelkie zapytania kierowane do Zamawiającego dotyczące treści SWZ przekazane za pomocą portalu e-
Zamówienia należy również przesłać drogą e-mailową w formie edytowalnej na adres: dzp@if-pan.krakow.pl
4. Szczegółowe informacje zawarte są w pkt 12 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane
wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym
minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. UWAGA: Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na „stronie internetowej prowadzonego
postępowania” i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.
5.UWAGA: Dodatkowo wszelkie zapytania kierowane do Zamawiającego dotyczące treści SWZ przekazane za pomocą portalu e-
Zamówienia należy również przesłać drogą e-mailową w formie edytowalnej na adres: dzp@if-pan.krakow.pl
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania:
znak sprawy: IF/ZP-01/2024.
7. Szczegółowe informacje zawarte są w pkt 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w pkt. 28 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w pkt. 28 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF/ZP-01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia krwi u szczurów wraz z jego montażem i instalacją do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
Arkusz kalkulacyjny stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert został zawarty w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
2. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3, 3A oraz 3B do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odrębne oświadczenie dotyczące
przepisów sankcyjnych związanych z wojną w Ukrainie. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 3B do SWZ.
2. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamiast
podmiotowych środków dowodowych, będzie żądać oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp) Wykonawcy z
udziału w postępowaniu, żądać będzie odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wraz z ofertą należy złożyć Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim lub angielskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku jeżeli materiały firmowe nie będą potwierdzać wszystkich wymaganych parametrów Zamawiający zaakceptuje oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez zaoferowany sprzęt wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotuzamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez
Zamawiającego. Muszą być w języku polskim lub angielskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr
pozycji której dotyczy. W przypadku jeżeli materiały firmowe nie będą potwierdzać wszystkich wymaganych parametrów
Zamawiający zaakceptuje oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez zaoferowany sprzęt wszystkich parametrów
wymaganych przez Zamawiającego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3, 3A oraz 3B do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odrębne oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną w Ukrainie. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 3B do SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 8.1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu,
o którym mowa w punkcie 8.1.1 SWZ – załącznik nr 3A do SWZ oraz wypełnia pkt. X formularza oferty załączonego na platformie e-Zamówienia.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 8.1.1 SWZ – załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 3A do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji,
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Załącznik 1 do SWZ – Arkusz kalkulacyjny - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika – załącznik ten będzie stanowić załącznik do umowy).
Wykonawca winien nanieść tylko w formie uwagi pod pakietem informację związaną ze zmianami wynikającymi z
odpowiedzi na zapytania. Załącznik ten stanowił będzie załącznik do umowy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – arkuszu kalkulacyjnym.
6. Formularz ofertowy - interaktywny „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i
zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
7. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w
postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca
Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we
właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.
8. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 225 ustawy Pzp.
zawierająca:
a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w
podatku VAT;
b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt. a) wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/ usługi,
których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT oraz
wskazanie stawki podatku VAT, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT wymaga określenia w pkt IX formularza oferty załączonego na platformie e-Zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonesą w pkt 11 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi załącznik 4 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy, Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności,
o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (dalej jako:
“Ustawa o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”)
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu na części drogi (na łuku jezdni) - os. Albertyńskie 38 w Krakowie.
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.