eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZmiana sposobu ogrzewania budynków przy ul. Hallera 9, 9a i 11 w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania budynków przy ul. Hallera 9, 9a i 11 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu ogrzewania budynków przy ul. Hallera 9, 9a i 11 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a224e5-8e42-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339215/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Zmiana sposobu ogrzewania budynków przy ul. Hallera 9, 9a i 11 w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060015/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0009.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3141987,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 918567,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania budynków mieszkalnych przy ul. Hallera 9, 9a i 11 w Rybniku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, pomieszczenia węzła cieplnego oraz docieplenia wewnątrz obiektu:
1) demontaż istniejącej instalacji grzewczych i pieców kaflowych,
2) roboty montażowo-instalacyjne,
3) próba szczelności,
4) izolacja termiczna,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
6) regulacja instalacji centralnego ogrzewania,
7) ocieplenie ścian murowanych na strychu oddzielających pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych,
8) wymiana z ociepleniem ścian lekkich na strychu oddzielających pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych,
9) wymiana drzwi wejściowych na strych,
10) wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia na nowe,
11) odtworzenie okna w ścianie zewnętrznej pomieszczenia,
12) wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia,
13) wykonanie studzienki schładzającej wraz z odpływem do kanalizacji sanitarnej,
14) malowanie ścian i remont posadzki w pomieszczeniu,
15) wykonanie izolacji akustycznej i przeciwpożarowej stropu,
16) przeprofilowanie schodów terenowych przy wejściu do pomieszczenia,
17) zasilanie rozdzielnicy wymiennikowni,
18) rozdzielnica dla pomieszczenia wymiennikowni RW,
19) oświetlenie podstawowe,
20) instalacja gniazd wtykowych,
21) instalacja połączeń wyrównawczych,
22) ochrona od porażeń,
23) ochrona przeciwprzepięciowa.
2. Wykonanie remontu mieszkania nr 4:
1) demontaż stolarki drzwiowej,
2) rozbiórka posadzek pomieszczeń,
3) skucie głuchych tynków wewnętrznych,
4) wykonanie otworów w istniejących ścianach pod nowe lokalizacje drzwi,
5) wymiana stolarki drzwiowej,
6) wykonanie instalacji elektrycznej,
7) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
8) wykonanie instalacji gazu,
9) roboty wykończeniowe,
10) wykonanie protokołów badań instalacji elektrycznej i instalacji gazu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej i gazowej,
2) wykonanie robót izolacyjnych w zakresie docieplenia ścian wewnętrznych,
3) wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznej w mieszkaniu i węźle cieplnym,
4) wymiana stolarki drzwiowej,
5) wykonanie robót wykończeniowych w zakresie robót tynkarskich, malarskich i posadzkarskich.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1284120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 970900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-KOMFORT Krzysztof Kawecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642 291 48 43

7.3.3) Ulica: Jasna 20

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni od dnia zawarcia umowy zakończenie całości robót, w tym wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pomieszczenia węzła cieplnego do dnia 16.08.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.