Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00041501/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 7104400
1.5.8.) Numer faksu: 81 7445715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-323689c0-b467-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-323689c0-b467-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040213/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy pieczywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2024.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204944,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa na potrzeby Aresztu Śledczego w Lublinie:
1) Chleb pszenno - żytni, gat. I – 55 000 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15811100-7, pieczywo mieszane wyrabiane z mąki żytniej i mąki pszennej (mąka pszenna 750 – 70%, mąka żytnia 720 – 30 %) na kwasie z dodatkiem drożdży, soli i innych surowców określonych recepturą, bochenki o kształcie podłużnym, niedopuszczalne wyroby zdeformowane, zgniecione, zabrudzone, spalone ze śladami pleśni, skórka ściśle połączona z miękiszem, gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, o barwie od brązowej do ciemnobrązowej, intensywność zabarwienia skórki na przekroju bochenka maleje w kierunku miękiszu, miękisz o równomiernej porowatości i równomiernym zabarwieniu, suchy w dotyku, miękisz po lekkim nacisku powinien wrócić do stanu pierwotnego bez deformacji struktury, nie dopuszcza się wyrobów o miękiszu lepkim, niedopieczonym, z zakalcem, kruszącym się, zanieczyszczonym, z obecnością grudek mąki lub soli, smak i zapach typowy dla tego rodzaju chleba, krojony, metkowany jednostkowo, foliowany – folia BOPP, CPP, LDPE (materiał dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamknięcie taśmowe, Zamawiający obliguje Wykonawcę aby pieczywo do 15 czerwca 2024 r. było dostarczane w woreczkach mikroperforowanych, waga 1 sztuki 150 g.
2) Bułka tarta, gat. I – 400 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15893000-4. produkt otrzymany przez rozdrobnienie wysuszonego pieczywa pszennego zwykłego i wyborowego,
bez dodatku nasion, nadzień i zdobień. Struktura sypka, barwa naturalna, smak charakterystyczny dla suszonego pieczywa. Opakowanie jednostkowe, torba papierowa lub foliowa od 0,5 kg do 1 kg (materiał dopuszczony do kontaktu z żywnością). Oznakowanie powinno zawierać skład produktu, masę jednostkową, nazwę producenta oraz termin przydatności
do spożycia.
2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany do Zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości. Termin przydatności do spożycia licząc od daty dostawy, deklarowany przez producenta powinien wynosić co najmniej 3 dni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia dopuszczalnego/zalecanego terminu przydatności do spożycia na podstawie zleconych badań laboratoryjnych –przechowalniczych.
3. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub zawilgocenia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w nieuszkodzonych opakowaniach, każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą: nazwę rodzajową produktu, wykaz składników, masę netto, nazwę producenta, adres, informację o cieście, datę minimalnej trwałości, procentową zawartość składników, oznaczenie partii produkcyjnej – jeśli nie jest tym oznaczeniem data minimalnej trwałości, dane identyfikacyjne podmiotu, który produkuje, wprowadza do obrotu lub paczkuje pieczywo, warunki przechowywania.
4. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni nieodpłatnie odpowiednie ilości koszy przeznaczonych do przechowywania chleba w magazynie żywnościowym Zamawiającego.
5. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do soboty z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8.00 – 10.00 do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Lublinie przy ul. Południowej 5.
6. W związku z ustawą z dnia 9.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiający akceptuje faktury elektroniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Ciastkarnia KUNA Spółka Jawna Małgorzata Kuna i Grzegorz KUNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430391453
7.3.3) Ulica: Żabia Wola 130A
7.3.4) Miejscowość: Pszczela Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 23-109
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- Dostawa pieczywa (na 12 miesięcy)
- Dostawa pieczywa
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.