eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa paliw grzewczych dla Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej oraz Sądu Rejonowego w Brzezinach.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw grzewczych dla Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
oraz Sądu Rejonowego w Brzezinach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw grzewczych dla Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
oraz Sądu Rejonowego w Brzezinach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3042060e-ad22-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3042060e-ad22-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Korzystanie, przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik),
- lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@lodz.so.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Posiadają Państwo:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu postępowania oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
• prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.262.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego (do celów opałowych) spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 w zakresie oleju opałowego lekkiego L-1, wraz z rozładunkiem, do dwóch lokalizacji:

Miejsce dostawy:
Sąd Rejonowy w Brzezinach ul. Waryńskiego 34 95-060 Brzeziny
Ilość w litrach: 14 000 litrów

Miejsce dostawy:
Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej ul. Kościuszki 17 96-200 Rawa Mazowiecka
Ilość w litrach: 16 000 litrów

2. Wskazane powyżej zapotrzebowanie na olej opałowy ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie zakupionej ilości oleju opałowego w okresie trwania umowy. Zmniejszenie ilości oleju opałowego, na zasadach wskazanych w pkt 2.3., nie będzie pociągać dla Zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie odebraną ilość oleju opałowego.
3. Zamawiający gwarantuje, iż minimalny zakres ilościowy całego przedmiotu Umowy wyniesie 60%.
4. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie pozostałych 40% przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie prawo do zwiększenia przedmiotu zamówienia do 10% wartości zamówienia.
6. Cena paliwa grzewczego (oleju opałowego lekkiego), jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa wynikać będzie z ceny hurtowej paliwa u producenta paliwa, u którego Wykonawca dokonuje zakupu na potrzeby realizacji umowy, obowiązującej w dniu dostawy paliwa do jednostki sądownictwa, pomniejszonej o STAŁY opust Wykonawcy, zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.0. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, będzie kierował się następującymi kryteriami:

KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena (C) - waga kryterium 60%
Opust (O) - waga kryterium 40%

2. Punkty zostaną obliczone dla każdej oferty niepodlegającej odrzuceniu, wg poniższych wytycznych:

KRYTERIUM nr 1:

• CENA OFERTOWA (C) – waga kryterium 60%:
C = C min / C b x 100 x 0,6
gdzie: C - ilość punktów oferty badanej
C min - cena brutto oferty o najniższej cenie
C b - cena brutto oferty badanej

Zamawiający, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, najwyższą liczbę punktów przyzna ofercie najtańszej.
W kryterium „CENA OFERTOWA” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (60 %).

KRYTERIUM nr 2:

• STAŁY OPUST (SO) odliczony od hurtowej ceny oleju opałowego, obowiązującej w dniu dostawy paliwa do jednostki sądownictwa – waga kryterium 40 %:

SO = (O b / O max x 100) x 0,4

gdzie: SO - ilość punktów oferty badanej w kryterium opust,
O b - wartość opustu oferty badanej
O max - wartość upustu oferty o najwyższej wartości
opustu

W kryterium „STAŁY OPUST” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt., z wagą kryterium (40 %).

Ocenę ostateczną dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma punktów (P) przyznanych za powyższe kryteria zgodnie z wzorem:

P = C + SO

3. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w powyższych kryteriach.

4. Cena paliwa grzewczego (oleju opałowego lekkiego), jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa wynikać będzie z ceny hurtowej paliwa u producenta paliwa, u którego Wykonawca dokonuje zakupu na potrzeby realizacji umowy, obowiązującej w dniu dostawy paliwa do jednostki sądownictwa, pomniejszonej o STAŁY opust Wykonawcy, zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
5. Na potrzeby niniejszego postępowania, dla sporządzenia oferty należy wskazać w Formularzu ofertowym – Załącznik 2.0. do SWZ., cenę hurtową producenta oleju opałowego lekkiego, u którego Wykonawca dokonuje zakupu oleju ustaloną na dzień 21 lutego 2023 r.
6. Cena ofertowa, jak również późniejsze rzeczywiste ceny, aktualne na dzień dostawy paliwa grzewczego do Zamawiającego, wynikające z hurtowego, oficjalnego cennika producenta oleju opałowego, muszą być skalkulowane na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz zasad realizacji zamówienia określonych w Załączniku nr 6.0. do SWZ - Wzorze Umowy, łącznie z podatkiem VAT, wszystkimi należnymi podatkami i opłatami naliczonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wszystkimi innymi kosztami o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca udzieli STAŁEGO opustu na paliwo od ceny brutto paliwa, będącego przedmiotem umowy.
8. STAŁY opust obowiązuje przez cały okres trwania Umowy.
9. Wartości netto i wartości brutto określone w Formularzu ofertowym winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, natomiast cena jednostkowa netto winna być podana z dokładnością do trzech miejsc po przecinku.
10. Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
11. Dla celów porównania ofert Wykonawców zagranicznych z Wykonawcami krajowymi, Zamawiający doliczy do ceny netto Wykonawców zagranicznych kwotę należnego obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy podatku VAT.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

• Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;

1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

• Wykonawca przedstawi aktualną na dzień składania ofert koncesja na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

• Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:

• Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzień
składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
– zgodnie z Załącznikiem 3.0. do SWZ;
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 uPzp. –
Załącznik 4.0. do SWZ.
3. Oświadczenie i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 i art. 125 ust. 5 uPzp.,
dotyczące:
- udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
- braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w
postępowaniu - Załącznik 5.0. do SWZ – jeśli dotyczy.
4. Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
5. Pełnomocnictwo*jeżeli dotyczy upoważniające do złożenia oferty;
6. Pełnomocnictwo*jeżeli dotyczy dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp - Załącznik 7.0. do SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
− art. 108 ust. 1 pkt 1 uPzp;
− art. 108 ust. 1 pkt 2 uPzp;
− art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
− art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
− art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp;
− art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp;
8. Aktualne na dzień składania Oświadczenie WYKONAWCY o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na
podstawie przepisów wskazanych w z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – Załącznik
3.1. do SWZ;
9. Aktualne na dzień składania Oświadczenie PODMIOTU TRZECIEGO UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania składane na podstawie przepisów wskazanych w z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. poz. 835) – Załącznik 5.1. do SWZ; - jeśli dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualna na dzień składania ofert KONCESJA na obrót paliwami wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2. polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy - Załącznik 2.0. do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 14 WZORU UMOWY, który stanowi Załącznik 6.0. do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.