Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052631/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00052631/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00052649/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00057237/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096657 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów administracyjno-biurowych (część 1) oraz sprzętu biurowego (część 2) dla 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/33wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów administracyjno-biurowych (część 1) oraz sprzętu biurowego (część 2) dla 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ece060d-b30e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010707/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Materiały administracyjno-biurowe ; urządzenia biurowe o znacznej wartości; tablice magnetyczne - zamówienie z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052631/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316605,69 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa materiałów administracyjno-biurowych dla 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie,4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192122-2 - Pióra wieczne
30192125-3 - Pisaki
30192130-1 - Ołówki
30192150-7 - Datowniki
30192152-1 - Numeratory
30192160-0 - Korektory
30193000-8 - Organizatory i akcesoria
30194700-2 - Szablony
30199240-4 - Zestaw listowy
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 289166,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - dostawa sprzętu biurowego dla 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie.4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30123000-7 - Maszyny biurowe i przemysłowe
30193500-3 - Stojak na materiały reklamowe
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30197320-5 - Zszywacze
42994230-1 - Laminatory
4.5.5.) Wartość części: 27439,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297255,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362216,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297255,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652423073
7.3.3) Ulica: Handlowa 4b
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297255,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37091,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37401,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37091,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652423073
7.3.3) Ulica: Handlowa 4b
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37091,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1121R relacji Suchorzów - Gawłuszowice w zakresie budowy chodnika w Baranowie Sandomierskim i Dymitrowie Małym
- "Dostawa oznak na mundur wyjściowy i mundur polowy, proporczyków na beret oraz oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem (zamówienie z podziałem na 3 części)"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
więcej: Maszyny biurowe i przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.