Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00063873/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368881389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scpu@scpu.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scpu.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b553fd0-9e2b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b553fd0-9e2b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062893/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCPU.D.171.1.2023.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1040620,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380080 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”2. Część I obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 452 godziny w dni od poniedziałku do piątku,
b) 77 godzin w sobotę,
c) 39 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 70100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część II obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 232 godziny w dni od poniedziałku do piątku,
b) 34 godziny w sobotę,
c) 55 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40510 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”2. Część III obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 231 godzin w dni od poniedziałku do piątku,
b) 266 godzin w sobotę,
c) 343 godziny w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 113750 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część IV obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 255 godzin w dni od poniedziałku do piątku,
b) 14 godzin w sobotę,
c) 9 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 33770 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część V obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 965 godzin w dni od poniedziałku do piątku,
b) 41 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 121950 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część I:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: jedyna oferta nr 2, złożona przez Wykonawcę w tej części tj.: Indywidualna Praktyka Lekarska Ogólna – Arabski Grzegorz ul. Leśna 25, 72-100 Goleniów, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożona przez Wykonawcę oferta nie została złożona w ani w formie, ani w postaci wyżej wskazanej. Co prawda na formularzu oferty widnieje zapis: „dokument podpisany elektronicznie podpisem zaufanym”, jednakże weryfikacja tego podpisu za pośrednictwem narzędzi do weryfikacji podpisu wskazuje, że dokument nie został podpisany.
W związku z powyższym oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym lub bez zachowania formy elektronicznej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 2 ustawy - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część II:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: jedyna oferta nr 4, złożona przez Wykonawcę w tej części tj.: Praktyka Lekarska LEK. Bogdan Malicki, Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Bogdan Malicki ul. 9 Maja 10/65, 70-136 Szczecin, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożona przez Wykonawcę oferta nie została złożona w ani w formie, ani w postaci wyżej wskazanej. Co prawda na formularzu oferty widnieje zapis: „dokument podpisany elektronicznie podpisem zaufanym”, jednakże weryfikacja tego podpisu za pośrednictwem narzędzi do weryfikacji podpisu wskazuje, że dokument nie został podpisany.
W związku z powyższym oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym lub bez zachowania formy elektronicznej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 2 ustawy - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część III:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: jedyna oferta nr 1, złożona przez Wykonawcę w tej części tj.: Praktyka Lekarska Rusłan Segeda, ul. Polna 6/15 78-200 Białogard, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożona przez Wykonawcę oferta nie została złożona w ani w formie, ani w postaci wyżej wskazanej. Co prawda na formularzu oferty widnieje zapis: „dokument podpisany elektronicznie podpisem zaufanym”, jednakże weryfikacja tego podpisu za pośrednictwem narzędzi do weryfikacji podpisu wskazuje, że dokument nie został podpisany.
W związku z powyższym oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym lub bez zachowania formy elektronicznej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 2 ustawy - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część IV:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: jedyna oferta nr 3, złożona przez Wykonawcę w tej części tj.: Tarek AL-ANSI Indywidualna Praktyka Lekarska ul. Grudziądzka 21/10, 70-120 Szczecin, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożona przez Wykonawcę oferta nie została złożona w ani w formie, ani w postaci wyżej wskazanej. Co prawda na formularzu oferty widnieje zapis: „dokument podpisany elektronicznie podpisem zaufanym”, jednakże weryfikacja tego podpisu za pośrednictwem narzędzi do weryfikacji podpisu wskazuje, że dokument nie został podpisany.
W związku z powyższym oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym lub bez zachowania formy elektronicznej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 2 ustawy - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część V:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: jedyna oferta nr 3, złożona przez Wykonawcę w tej części tj.: Tarek AL-ANSI Indywidualna Praktyka Lekarska ul. Grudziądzka 21/10, 70-120 Szczecin, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożona przez Wykonawcę oferta nie została złożona w ani w formie, ani w postaci wyżej wskazanej. Co prawda na formularzu oferty widnieje zapis: „dokument podpisany elektronicznie podpisem zaufanym”, jednakże weryfikacja tego podpisu za pośrednictwem narzędzi do weryfikacji podpisu wskazuje, że dokument nie został podpisany.
W związku z powyższym oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym lub bez zachowania formy elektronicznej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 2 ustawy - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
netto). Zamawiający w ramach każdej części przewidział możliwość udzielania
zamówień podobnych, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z
przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 50% wartości
szacunkowej zamówienia podstawowego.
Wartość przedmiotowego zamówienia bez zamówień podobnych wynosi: 380 080 zł.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie przyłącza i zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z kanalizacją sanitarną w OSW Pobierowo, ul. Grunwaldzka 2, 72-346 Pobierowo
- Remont dachu - Budynek nr 25 na Campusie nr 2 ZUT w Szczecinie.
- "Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej"
- Roboty budowlane polegające na wydzieleniu pomieszczenia łazienki, przebudowie instalacji oraz zmianie sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Stołczyńskiej 128 w Szczecinie.
- Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów zlecanych przez jednostki Policji (14 części)
- Usługi ochrony obiektów i mienia Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi laboratoryjne i medyczne, na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- 17.2025 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- 3/TRNS_PiT/DCZP/2025/P Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - transport sanitarny typu P i T dla pacjentów "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Usługi odbierania i przewożenia zwłok pacjenta z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, pomoc przy wykonywaniu sekcji zwłok oraz przygotowanie zwłok do pochówku i ich wydawanie osobom uprawnionym
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.