eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojanowoZakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Edukacja równych szans - rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Edukacja równych szans – rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminabojanowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Edukacja równych szans – rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b94c178b-0bf2-4a29-8060-d1cf2605f4d3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013070/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Edukacja równych szans - rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Działania 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe, Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Edukacja równych szans – rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!”.
2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Działania 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe, Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, natomiast sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe
31710000-6 Sprzęt elektroniczny
30190000-7 Różny sprzęt i materiały biurowe
5. Podział zamówienia na części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, dwóch lub wszystkich części zgodnie z poniższym podziałem:
Część 1 - Przedszkole im. Misia Uszatka w Bojanowie
Część 2 - Szkoła Podstawowa im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Bojanowie
Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Golinie Wielkiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41056,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217092,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41056,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ‘NOWA SZKOŁA’ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7250013378

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41056,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy części 1 Przedszkole im. Misia Uszatka w Bojanowie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.