Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00013509/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00096804/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00096825/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00096849/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00097028/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Edukacja równych szans – rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminabojanowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Edukacja równych szans – rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b94c178b-0bf2-4a29-8060-d1cf2605f4d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013070/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Edukacja równych szans - rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Działania 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe, Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Edukacja równych szans – rozwój skutecznej edukacji włączającej na terenie Gminy Bojanowo!”.
2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Działania 6.7 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe, Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, natomiast sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe
31710000-6 Sprzęt elektroniczny
30190000-7 Różny sprzęt i materiały biurowe
5. Podział zamówienia na części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, dwóch lub wszystkich części zgodnie z poniższym podziałem:
Część 1 - Przedszkole im. Misia Uszatka w Bojanowie
Część 2 - Szkoła Podstawowa im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Bojanowie
Część 3 - Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Golinie Wielkiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217092,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41056,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ‘NOWA SZKOŁA’ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7250013378
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41056,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
- Wyposażenie pracowni ZSP/BR w nowoczesne sprzęty i materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.