Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154079/01 - Wynik z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw w Starych Babicach na terenie dz. ew. nr 111/1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 730 80 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw w Starych Babicach na terenie dz. ew. nr 111/1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de99320-ad2a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052169/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa placu zabaw w Starych Babicach na terenie działki gminnej dz.ew.111/1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z IX Rozdziałem SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w XXII Rozdziale SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Budowa placu zabaw w Starych Babicach na terenie dz. ew. nr 111/1”, zwanym dalej przedmiotem zamówienia, który obejmuje wykonanie robót wynikających z dokumentacji projektowej, opracowanej przez firmę projektową Woźnicki Zdanowicz architekci, pn.: „Budowa obiektów małej architektury - plac zabaw, altana rekreacyjna ul. Zielona, Stare Babice dz. nr ew. 111/1 obręb Stare Babice”
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
zamówienie opcjonalne:a) wykonanie wszelkich prac ziemnych i związanych z urządzeniem zieleni na placu zabaw zgodnie z zakresem prac opisanym w projekcie wykonawczym w rozdziałach:
8.6. Nasadzenia drzew;
8.7. Nasadzenia krzewów;
8.8. Nawierzchnia trawiasta.
b) urządzenie zieleni na placu zabaw zgodnie ze standardem, stanowiącym załącznik nr 5 do umowy;
c) objęcie posadzonej roślinności (drzew i krzewów) 36 miesięczną gwarancją.
4. Zamówienie opcjonalne zostanie udzielone na poniższych warunkach:
a) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest jednostronnym uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego,
b) Zamówienie opcjonalne zostanie udzielone w terminie obowiązywania niniejszej umowy,
c) Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy,
d) w celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej,
e) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 i 2 umowy,
f) w zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy niniejszej umowy stosuje się odpowiednio.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 100 00,00 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności roboty związane
z wykonaniem placu zabaw w Starych Babicach, wszelkie prace ziemne, konserwacyjne, budowlane montażowe jak również prace związane z urządzeniem zieleni na placu zabaw, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, tj. budowa placu zabaw w Starych Babicach na terenie dz. ew. nr 111/1.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane nowe urządzenia zabawowe i obiekty małej architektury (zgodnie z podrozdziałem 8.5.2. projektu wykonawczego)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane istniejące urządzenia zabawowe i obiekty małej architektury (wykaz istniejących urządzeń i obiektów zgodnie z rozdziałem 8.5.1. projektu wykonawczego)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zadanie (w ramach jednej umowy), polegające na budowie lub przebudowie placu zabaw dla dzieci
o powierzchni nie mniejszej niż 350 m2 wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł;
2) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zadanie dot. prac ogrodniczych (w ramach jednej umowy), polegające na sadzeniu drzew i krzewów za łączną kwotę nie mniejszą niż 60 000 PLN brutto;
3) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zadanie (mogą być realizowane na podstawie różnych umów), polegające na wykonaniu konserwacji i napraw placów zabaw lub/i obiektów rekreacyjnych za łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN brutto;
2. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:
1) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy kierownikiem robót z co najmniej 3 letnim doświadczeniem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową placu zabaw;
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy co najmniej
1 osobą wskazaną do wykonywania prac naprawczych i montażowych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy dot. utrzymania i konserwacji placów zabaw;
3) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy co najmniej 1 osobą o wykształceniu min. średnim ogrodniczym, architektury krajobrazu lub rolniczym (z minimum 2-letnim doświadczeniem ogrodniczym) lub o wykształceniu min. średnim wykształceniem (z minimum 3-letnim doświadczeniem ogrodniczym), skierowaną do wykonywania prac związanych z urządzeniem zieleni na placu zabaw (sadzenie drzew i krzewów oraz utworzenie trawnika).
3. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy co najmniej 1 samochodem samowyładowczy do 7 ton.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) karty techniczne wraz z certyfikatem dla danego urządzenia zabawowego;2) karty techniczne urządzeń, których części zostaną dostarczone do realizacji przedmiotu zamówienia;
3) karty techniczne urządzeń zabawowych, małej architektury potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w projekcie wykonawczym.
4) formularz materiały i urządzenia równoważne oraz dokumenty potwierdzające równoważność (np. karty katalogowe,
etykiety, informacje o produkcie itp.)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.10.2023 pn.: „Budowa placu zabaw w Starych Babicach na terenie dz. ew. nr 111/1”
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Wykonanie projektu budowy ul. Królowej Marysieńki w Wierzbinie
- Przebudowa instalacji wod.-kan. oraz węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej w Starych Babicach
- Wykonanie projektu budowy ul. Przejazd i Granicznej w Bliznem Łaszczyńskiego
- Wykonanie projektu budowy ul. Leszczynowej i Brzoskwiniowej w Koczargach Starych
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa placu zabaw przy klubie dziecięcym w Chotowie
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
- Nasadzenia na terenach utrzymywanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
- Budowa placu zabaw na działce nr 669 w Jaśkowicach
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.