eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoDzierżawa parkomatów oraz prowadzenie kontroli parkingów znajdujących się poza drogami publicznymi na terenie Gminy Kosakowo w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa parkomatów oraz prowadzenie kontroli parkingów znajdujących się poza drogami publicznymi na terenie Gminy Kosakowo w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa parkomatów oraz prowadzenie kontroli parkingów znajdujących się poza drogami publicznymi na terenie Gminy Kosakowo w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a096b127-bdd9-4fd0-87fa-9a2d1b30f3a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034368/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Dzierżawa parkomatów oraz prowadzenie kontroli parkingów znajdujących się poza drogami publicznymi na terenie Gminy Kosakowo w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653229

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.48.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wydzierżawienie 5 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) za postój pojazdów na płatnych parkingach gminnych, poza drogami publicznymi na terenie gminy Kosakowo, przystosowanych do płatności gotówkowej i bezgotówkowej (za pomocą kart płatniczych).
2. Montaż (na istniejących wylewkach) 5 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego.
3. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;
4. Serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie gminy Kosakowo, w okresie obowiązywania umowy, gwarantujące stałą gotowość operacyjną urządzeń.
5. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat podczas obowiązywania umowy.
6. Prowadzenie kontroli prawidłowego wnoszenia opłat na parkingach gminnych, zlokalizowanych poza drogami publicznymi, przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia systemu informatycznego, pozwalającego Zamawiającemu na zarządzanie parkomatami oraz obsługę opłat dodatkowych, wystawionych przez kontrolera Wykonawcy.
8. System informatyczny powinien również pozwalać na administrowanie abonamentami, wystawianymi przez Zamawiającego mieszkańcom gminy Kosakowo.
9. Dostęp do systemu informatycznego powinien być zapewniony dla minimum 2 pracowników Zamawiającego, na indywidualnych kontach.
10. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu informatycznego.
11. Demontaż urządzeń przez Wykonawcę, na jego koszt, po okresie obowiązywania umowy.

II. Wykaz parkingów

1. Rewa, ul. Surfingowa (działka nr 446 i części działki nr 230/6) – 1 szt. parkomatów
2. Rewa, ul. Słoneczna (działka 145/74) – 1 szt. parkomatów
3. Mechelinki, ul. Nadmorska 32, teren Przystani Rybackiej (działka nr 230) – 1 szt. parkomatów
4. Mechelinki, ul. Nadmorska (części działek nr 214/6, 214/7 i 230) – 2 szt. parkomatów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w OPZ, będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.

III. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia

1. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie powierzonych czynności.
2. Wykonawca zapewnia wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Kosakowo do niezbędnego minimum.
3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zapewnia dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostateczną ilość środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić natychmiastowe przystąpienie do pracy przy użyciu sprzętu zastępczego.
6. Wynajęcie sprzętu zastępczego nie będzie miało wpływu na zmianę warunków wykonywania przedmiotu umowy.
7. Obowiązkiem Wykonawcy przed wystawieniem faktur będzie sporządzanie protokołów wykonania prac i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79941000-2 - Usługi pobierania opłat

38730000-1 - Parkometry

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159378,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159378,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159378,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Parking Group S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762195667

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159378,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.