eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneUsługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciągłówka 9

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182026811

1.5.8.) Numer faksu: 182068141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rehabilitacja.zakopane.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a203aa2-74bc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a203aa2-74bc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP-2810-13/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył kompleksową usługę utrzymania czystości
Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem z zachowaniem norm sanitarno –
higieniczno – epidemiologicznych, dotyczących placówek opieki zdrowotnej.
1. Usługa dotyczy:
a) Szpital budynek główny
- Oddziałów szpitalnych oraz Ośrodków Dziennej Rehabilitacji
- Działu Fizjoterapii w tym basen
- Specjalistycznych Poradni szpitala
- Działu Administracyjno – Eksploatacyjnego
b) Budynek mieszkalno-administracyjny 9A
- Mieszkania terapeutyczne
- pokoje gościnne
- klatka główna schodowa – budynek główny 9A
c) Budynek Dyrektorówka 8 Centrum Edukacji Prozdrowotnej
- sala rehabilitacyjna, konferencyjna
- pokoje gościnne
o pow. 6560 m² na podstawie wykazu pomieszczeń do świadczenia usługi ze szczegółowym metrażem według załącznika
nr 3 do SIWZ/UMOWY.
Usługa będzie świadczona:
- w tygodniu (poniedziałek – piątek) w godzinach od 7:00 rano do 19:00.
- w sobotę oraz w niedzielę w godzinach od 7:00 rano do 19:00.
2. Podział pomieszczeń szpitala na strefy do sprzątania, ogólny plan higieny i algorytm mycia i dezynfekcji powierzchni
szpitalnych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ/UMOWY, szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywania czynności mycia i
dezynfekcji pomieszczeń zawiera załącznik nr 2 do SIWZ/UMOWY.
3. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się z miejscem
realizacji usługi, warunkami realizacji zamówienia i zakresem objętym przedmiotem zamówienia. Osobami
odpowiedzialnymi za organizację i przebieg wizji lokalnej są Pielęgniarka Epidemiologiczna oraz pracownik Administracji tel.
18-20 26 814 w godz. 7.30 – 15.05.
4. Zamawiający wymaga, aby pomieszczenia były sprzątane zgodnie z ogólnym planem higieny po zatwierdzeniu przez
pielęgniarkę epidemiologiczną oraz odpowiedniej ilości pracowników wykonujących usługę kompleksowego utrzymania
czystości nie mniejszej niż 7 osób sprzątających + koordynator (dot. koordynatora: od poniedziałku do piątku) na jednej
zmianie w godzinach pełnienia usługi.
5. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, zatrudnieni byli
przez wykonawcę min. 5 osób lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do
raportowania stanu zatrudnienia, o którym mowa powyżej, w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia
przez cały okres realizacji umowy przez Wykonawcę warunku zatrudnienia, z zastrzeżeniem przestrzegania przepisów o
ochronie
danych osobowych. Czynności raportowania wykonywane będą na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni
roboczych. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku niezrealizowania
wskazanego stanu zatrudnienia osób wykonujących czynności sprzątania codziennego, zamawiający wezwie Wykonawcę
do realizacji umowy zgodnie z jej treścią, pod rygorem odstąpienia od umowy.
6. Zamawiający wymaga zastosowanie odpowiedniego sprzętu, środków czystości i higieny dopuszczonych do stosowania
w placówkach opieki zdrowotnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami sanitarno – epidemiologicznymi.
7. Sprzątanie nie może zakłócać normalnej pracy oddziałów szpitalnych oraz innych działów.
8. Wykonawca zobowiązany jest wydzielić sprzęt do mycia i dezynfekcji i przyporządkować na poszczególne oddziały i inne
komórki organizacyjne szpitala. Za ustalenie zmian harmonogramu prac odpowiada Pielęgniarka Epidemiologiczna lub inny
pracownik upoważniony przez dyrektora Szpitala.
9. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania procedur obowiązujących w szpitalu w tym procedurę utrzymania czystości i dezynfekcji powierzchni szpitalnych, instrukcji postępowania z odpadami, segregacji odpadów.
10. Wykonawca w celu należytego wykonania usługi powinien dysponować profesjonalnym sprzętem w odpowiednich
ilościach niezbędnych do utrzymania czystości.
11. Pracownicy Wykonawcy powinni być przeszkoleni z zakresu utrzymania higieny szpitalnej. W trakcie realizacji
zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania min. raz w roku szkoleń w powyższym zakresie, a w
szczególności obejmującym: zasady przygotowywania roboczych roztworów środków dezynfekcyjnych i myjących, mycie i
dezynfekcję różnych powierzchni, higienę rąk, postępowania z bielizną szpitalną. Wykonawca zobowiązany jest do
informowania o powyższych szkoleniach Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości powierzchni do sprzątania (w tym dezynfekcji) oraz zmiany
zakresu i częstotliwości prac w zależności od potrzeb np. w przypadku remontu, czy też spowodowanego inną przyczyną
czasowego wyłączenia z eksploatacji danej komórki organizacyjnej lub jej części.
13. Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne środki czystości, („detergenty”) dopuszczone do stosowania w
obszarze medycznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: normy PN-EN 14885; ustawy z dnia 9
października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach
chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1816), ustawy z dnia z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach
medycznych ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 168.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 1977)
14. Wykonawca musi zapewnić obsługę obiegu brudnej oraz czystej pościeli szpitalnej w zakresie przekazania do pralni
oraz odebrania z pralni.
15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadał podpisaną umowę z pralnią na
pranie materiałów (mopów) służących do utrzymania czystości szpitala przez wykonawcę.
16. Zamawiający wymaga aby w każdym dniu pracy zespołu sprzątającego była jedna osoba posiadająca uprawnienia do
pracy na wysokościach do 3 metrów wysokości (dotyczy mycia okien w pomieszczeniach przeznaczonych do sprzątania,
mycia lamp sufitowych ściennych, itp. (od poniedziałku do piątku).
17. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub
pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w
przedmiocie zamówienia, takiemu opisowi towarzyszy określenie lub równoważny. Wykazanie równoważności
zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1307809,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1307809,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1307809,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gemina sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491615281

7.3.3) Ulica: Trochimowskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1307809,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.