Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504164/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00505209/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00529449/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
- 2024/BZP 00204652/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lisia Góra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LISIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 678 46 78
1.5.8.) Numer faksu: 14 678 42 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lisiagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-161148a4-8904-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lisia Góra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161148a4-8904-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081482/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Lisia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część 1 – „Budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika przy jezdni drogi gminnej nr 203709K wraz ze zjazdami i elementami odprowadzania wód opadowych w miejscowości Łukowa” w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: budowa ścieżki rowerowej wraz z poszerzeniem krawędzi jezdni
budowa chodnika
przebudowa zjazdów
umocnienie skarp
budowa kanalizacji deszczowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- przedmiar robót:
• Załącznik nr 5 do SWZ
- dokumentacja projektowa:
• Załącznik nr 6 do SWZ
- specyfikacja techniczna:
• Załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1998124,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część 2 – „Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy drodze gminnej nr 203725K strona lewa w km 0+000 do 0+715 wraz z elementami odprowadzania wód oraz przebudową infrastruktury w miejscowości Stare Żukowice” w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: budowa chodnika i ścieżki rowerowej jednokierunkowej
poszerzenie istniejącej jezdni
przebudowa istniejących zjazdów
przebudowa istniejących przepustów
wykonanie elementów odprowadzenia wód, budowa kanalizacji deszczowej
przebudowa sieci wodociągowej
przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej
przebudowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- przedmiar robót:
• Załącznik nr 5.1 do SWZ
- dokumentacja projektowa:
• Załącznik nr 6.1 do SWZ
- specyfikacja techniczna:
• Załącznik nr 7.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 1627857,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część 3 – „Budowa ścieżki rowerowej wraz ze zjazdami, murem zabezpieczającym skarpę przy drodze powiatowej nr 1402K w miejscowości Śmigno – etap III” w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: budowa ścieżki rowerowej
poszerzenie jezdni
korektę łuków skrzyżowań w związku z budową ścieżki rowerowej przy tych skrzyżowaniach
budowa zjazdów indywidualnych oraz publicznych (w granicach pasa drogowego projektowanej drogi)
budowa krawężników
przebudowa i zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu
roboty wykończeniowe i porządkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- przedmiar robót:
• Załącznik nr 5.2 do SWZ
- dokumentacja projektowa:
• Załącznik nr 6.2 do SWZ
- specyfikacja techniczna:
• Załącznik nr 7.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 669705,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d) Część 4 – „Przebudowa drogi zlokalizowanej na działce nr 1573/2 w miejscowości Zaczarnie oraz przebudowa miejsc postojowych zlokalizowanych na działce nr 1564 w miejscowości Zaczarnie” w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót:- droga
roboty przygotowawcze
zabezpieczenie sieci wodociągowej
podbudowa
nawierzchnia
roboty wykończeniowe
- parking:
roboty przygotowawcze
remont istniejącego odwodnienia
podbudowa
roboty brukarskie
nawierzchnia
roboty wykończeniowe
- zjazd z drogi powiatowej:
roboty przygotowawcze
podbudowa
nawierzchnia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- przedmiar robót:
• Załącznik nr 5.3 do SWZ
- dokumentacja projektowa:
• Załącznik nr 6.3 do SWZ
- specyfikacja techniczna:
• Załącznik nr 7.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 449813,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) Część 5 – „Przebudowa drogi wraz z budową chodnika przy drodze powiatowej nr 1323K w miejscowości Kobierzyn – etap II” w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: roboty przygotowawcze
roboty rozbiórkowe
poszerzenie jezdni
podbudowa pod chodnik
podbudowa pod zjazdy w ciągu chodnika
kanalizacja deszczowa
drenaż
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- przedmiar robót:
• Załącznik nr 5.4 do SWZ
- dokumentacja projektowa:
• Załącznik nr 6.4 do SWZ
- specyfikacja techniczna:
• Załącznik nr 7.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 974057,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2198943,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2686790,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2198943,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawbud Dawid Sysło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930466223
7.3.4) Miejscowość: Zaczarnie 58A
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2198943,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1536566,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2039474,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1536566,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bruk-Trans Józef Pinas
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731802190
7.3.3) Ulica: ul. Mielecka 10B
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1536566,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763847,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766138,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763847,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bruk-Trans Józef Pinas
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731802190
7.3.3) Ulica: ul. Mielecka 10B
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763847,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373823,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544653,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373823,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Housebud Paweł Tomasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733254829
7.3.4) Miejscowość: Rzuchowa 153
7.3.5) Kod pocztowy: 33-114
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373823,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855709,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1225595,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855709,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Housebud Paweł Tomasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733254829
7.3.4) Miejscowość: Rzuchowa 153
7.3.5) Kod pocztowy: 33-114
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855709,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.