Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097045/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00191042/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00270001/01 - Wynik z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów na krajowe i zagraniczne przewozy lotnicze na potrzeby Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Fizyki Teoretycznej PAN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000844815
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Lotników 32/46
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cft.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cft.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097067
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00097045
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1 do Umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności niżej wymienionych w ust. 2.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 454 oraz art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach:
a) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych dostaw, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w § 6 ust. 2 Umowy.
b) Gdy Wykonawcę ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
c) Zawsze gdy łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia, tj. kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w § 6 ust. 2 Umowy;
d) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT.
W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie netto powiększone o aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT, za dostawy wykonane i zafakturowane po dniu, w którym nowa stawka podatku VAT została wprowadzona.
e) W przypadku wystąpienia siły wyższej (huragan, powódź, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, stan zagrożenia epidemiologicznego lub stan epidemii, decyzje odpowiednich władz itp.) niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym w umowie terminie. Przedłużenie terminu będzie mogło nastąpić o okres równy dniom roboczym, w których wstrzymano realizację przedmiotu Umowy i z tego tytułu nastąpiło opóźnienie w realizacji przedmiotu Umowy z uwagi na powyższe okoliczności.(...)
Pozostałe zapisy zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy.
Po zmianie:
1. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków ich dopuszczalności określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w następujących przypadkach i zakresie:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, bez zmiany wysokości wynagrodzenia, przy czym zmiany mogą być dokonane tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień umowy do wprowadzonych przepisów prawa,
2) zmiana sposobu wykonywania Umowy opisanego w Umowie lub w OPZ, jeżeli zmiana ta jest konieczna ze względu na okoliczności, których nie dało się przewidzieć przed zawarciem Umowy,
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, przy czym zmiana umowy może polegać na wyeliminowaniu rozbieżności lub niejasności w umowie lub jednoznacznym sprecyzowaniu postanowień umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami
4) zmiana terminów cząstkowych określonych w Umowie lub OPZ z uwagi na okoliczności, na które Strony nie miały wpływu - termin może wówczas zostać wydłużony o czas trwania tych okoliczności;
5) zmiana (przedłużenie) terminu końcowego umowy w razie niewykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 2 w okresie 12 miesięcy, jednak nie więcej niż o 5 miesięcy
6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach opisanych w §13.
3. Zmiany do Umowy mogą dotyczyć wszystkich postanowień Umowy, z tym że nie mogą spowodować wzrostu maksymalnego łącznego wynagrodzenia za wykonanie Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 2 oraz nie mogą stanowić podstawy do zmian Umowy sprzecznych z przepisami prawa.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Organizacja wycieczki krajoznawczo-turystycznej dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Miejskiego w Orzyszu
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.