Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039985/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00055968/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00060317/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00070179/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2021 Etap V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2021 Etap V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26c7505-801c-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2021 Etap V.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039985/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/BZP-U.510.6.2022/MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 zamówienia:a) Budowa oświetlenia ul. Tomczaka w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych;
- montaż szafy oświetleniowej;
- demontaż istniejących opraw z wysięgnikami;
- demontaż linii napowietrznej;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
b) Budowa oświetlenia ul. Zawilcowa w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych;
- montaż szafy oświetleniowej;
- demontaż istniejących opraw z wysięgnikami;
- demontaż linii napowietrznej;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 236967 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 zamówienia:a) Budowa oświetlenia ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego w Gdańsku
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola
odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów
oświetleniowych;
- doposażenie istniejących szaf oświetleniowych;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
b) Budowa oświetlenia ciągu pieszego (schody) pomiędzy ul. Legnicką
i ul. Wyczółkowskiego, ul. Legnickiej (fragment), ul. Wyczółkowskiego (fragment) w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola
odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów
oświetleniowych;
- doposażenie istniejących szaf oświetleniowych;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 220649 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część nr 3 zamówienia:a) Budowa oświetlenia ul. Rusałki w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV wraz z bednarką oraz
wprowadzenie końców do wnęk słupowych;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych oraz do
istniejących słupów oświetleniowych;
- doposażenie istniejących szaf oświetleniowych;
- demontaż istniejących linii i słupów Energa Oświetlenie;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
b) Budowa oświetlenia ul. Migowskiej w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych oraz do
istniejących słupów oświetleniowych;
- montaż szafy oświetleniowej;
- demontaż istniejącej sieci oświetleniowej;
- demontaż fragmentu istniejącej napowietrznej linii oświetleniowej wraz
jednym słupem i oprawą;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
c) Budowa oświetlenia ul. Balcerskiego (fragment) w Gdańsku:
- prace demontażowe i odtworzeniowe;
- ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;
- wykonanie przecisków;
- montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami;
- montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;
- podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola
odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów
oświetleniowych;
- zabezpieczenie istniejących sieci;
- odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 195464 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304678,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA PROTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221878059
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielców 20
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 217 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238620 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238620 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA PROTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221878059
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielców 20
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238620 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 217 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA PROTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221878059
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielców 20
7.3.4) Miejscowość: Luzino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA PROTEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 217 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.