eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno"Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 145

1.5.2.) Miejscowość: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae54caca-a6fc-4169-b7e6-33a66d2cbd84

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae54caca-a6fc-4169-b7e6-33a66d2cbd84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 „Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.I.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 (Zadanie nr 1) – Usługa przeprowadzenia warsztatów z rękodzieła artystycznego i florystyki
Wymiar świadczonej usługi: 320 godzin zegarowych, wypracowanych od dnia podpisania umowy do kwietnia 2026r., według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy a prowadzenie warsztatów rozpocznie się nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Warsztaty będą się odbywać w czterech Placówkach Wsparcia Dziennego (dalej PWD) zlokalizowanych na terenie Gminy Gnojno (woj. świętokrzyskie), tj. w następujących miejscowościach: Gnojno, Jarząbki, Raczyce, Balice. Planowana liczba godzin realizacji warsztatów przypadająca na każdą z w/w PWD wynosi 80h.
Celem warsztatów jest rozwój zdolności artystycznych, plastycznych, manualnych (z zakresu rękodzieła artystycznego oraz florystyki) u dzieci uczestniczących w warsztatach. Wykonawca w czasie realizacji usługi może korzystać z materiałów do prowadzenia warsztatów zapewnianych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31177,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr2 (Zadanie nr 2) – Usługa przeprowadzenia warsztatów taneczno-teatralnych
Wymiar świadczonej usługi: 320 godzin zegarowych, wypracowanych od dnia podpisania umowy do kwietnia 2026r., według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy a prowadzenie warsztatów rozpocznie się nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Warsztaty będą się odbywać w czterech Placówkach Wsparcia Dziennego (dalej PWD) zlokalizowanych na terenie Gminy Gnojno (woj. świętokrzyskie), tj. w następujących miejscowościach: Gnojno, Jarząbki, Raczyce, Balice. Planowana liczba godzin realizacji warsztatów przypadająca na każdą z w/w PWD wynosi 80h.
Celem warsztatów jest rozwój zdolności artystycznych (tj. taneczno-teatralnych) u dzieci uczestniczących w warsztatach. Wykonawca w czasie realizacji usługi może korzystać z materiałów i sprzętu do prowadzenia warsztatów będących w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31177,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 (Zadanie nr 3) – Usługa przeprowadzenia warsztatów wokalno-umuzykalniających
Wymiar świadczonej usługi: 320 godzin zegarowych, wypracowanych od dnia podpisania umowy do kwietnia 2026r., według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy a prowadzenie warsztatów rozpocznie się nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Warsztaty będą odbywać się w czterech Placówkach Wsparcia Dziennego (dalej PWD) zlokalizowanych na terenie Gminy Gnojno (woj. świętokrzyskie), tj. w następujących miejscowościach: Gnojno, Jarząbki, Raczyce, Balice. Planowana liczba godzin warsztatów przypadająca na każdą z w/w PWD wynosi 80h.
Celem warsztatów jest rozwój zdolności artystycznych (tj. wokalno-umuzykalniających) u dzieci uczestniczących w warsztatach. Wykonawca w czasie realizacji usługi może korzystać z materiałów i sprzętu do prowadzenia warsztatów będących w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31177,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 (Zadanie nr 4) – Usługa przeprowadzenia warsztatów „Ekologia w moim otoczeniu w praktyce”
Wymiar świadczonej usługi: 320 godzin zegarowych, wypracowanych od dnia podpisania umowy do kwietnia 2026r., według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy a prowadzenie warsztatów rozpocznie się nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Warsztaty będą się odbywać się w czterech Placówkach Wsparcia Dziennego (dalej PWD) zlokalizowanych na terenie Gminy Gnojno (woj. świętokrzyskie), tj. w następujących miejscowościach: Gnojno, Jarząbki, Raczyce, Balice. Planowana liczba godzin warsztatów przypadająca na każdą z w/w PWD wynosi 80h.
Celem warsztatów jest rozwój u dzieci uczestniczących w warsztatach wiedzy i umiejętności z zakresu ochrony środowiska i klimatu, nabycie umiejętności praktycznych z ekologii poprzez założenie/prowadzenie i opiekę w ramach warsztatów nad tzw. zielonymi kącikami, które w ramach warsztatów zostaną utworzone przy każdej z PWD. W zielonych kącikach podczas warsztatów nasadzone zostaną kwiaty, warzywa, drzewka i krzewy, w tym owocowe (w/w materiały/roślinność zapewnione zostaną przez Zamawiającego). Wykonawca w czasie realizacji usługi może korzystać z materiałów i sprzętu do prowadzenia warsztatów będących w posiadaniu Zamawiającego, w tym materiałów/roślin, które Zamawiający zapewni do utworzenia zielonych kącików. Zmawiający zapewni odpowiednie przygotowanie terenu do utworzenia w/w zielonych kącików.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31177,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 (Zadanie nr 5) – Usługa przeprowadzenia warsztatów z programowania
Wymiar świadczonej usługi: 320 godzin zegarowych, wypracowanych od dnia podpisania umowy do kwietnia 2026r., według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwszy harmonogram realizacji usługi zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy a prowadzenie warsztatów rozpocznie się nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Warsztaty będą odbywać się w czterech Placówkach Wsparcia Dziennego (dalej PWD) zlokalizowanych na terenie Gminy Gnojno (woj. świętokrzyskie), tj. w następujących miejscowościach: Gnojno, Jarząbki, Raczyce, Balice. Planowana liczba godzin warsztatów przypadająca na każdą z w/w PWD wynosi 80h.
Celem warsztatów jest rozwój kompetencji matematycznych oraz kompetencji w zakresie technologii i inżynierii u dzieci uczestniczących w warsztatach. Wykonawca w czasie realizacji usługi może korzystać ze sprzętu/ pomocy dydaktycznych do prowadzenia warsztatów będących w posiadaniu Zamawiającego (zestawy klocków do programowania, tablety, laptopy z oprogramowaniem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31177,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 (Zadanie nr 6) – Usługa przeprowadzenia warsztatów z pierwszej pomocy przedmedycznej
Wymiar świadczonej usługi: łącznie 32 godzin zegarowych warsztatów prowadzonych w czterech Placówkach Wsparcia Dziennego (dalej PWD) zlokalizowanych na terenie Gminy Gnojno (woj. świętokrzyskie), tj. w następujących miejscowościach: Gnojno, Jarząbki, Raczyce, Balice. Godziny prowadzenia warsztatów zrealizowane zostaną w okresie od dnia podpisania umowy do kwietnia 2026r., według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że: 8 h warsztatów odbędzie się w 2024 roku (po 2 h warsztatów w każdej z czterech PWD), 16 h warsztatów w 2025r. (po 4 h warsztatów w każdej z czterech PWD) i 8 h warsztatów w 2026r. (po 2 h warsztatów w każdej z czterech PWD). Wykonawca w ramach świadczenia usługi jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego sprzętu i pomocy (np. fantomy, środki opatrunkowe) do przeprowadzenie warsztatów. Celem warsztatów jest nabycie przez dzieci uczestniczące w warsztatach podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10377,10 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 (Zadanie nr 7) – Usługa przeprowadzenia zajęć z TUS dla rodzin
Wymiar świadczonej usługi: łącznie 200 godzin zegarowych warsztatów prowadzonych w czterech Placówkach Wsparcia Dziennego (dalej PWD) zlokalizowanych na terenie Gminy Gnojno (woj. świętokrzyskie), tj. w następujących miejscowościach: Gnojno, Jarząbki, Raczyce, Balice. Godziny prowadzenia zajęć zrealizowane zostaną w okresie od dnia podpisania umowy do kwietnia 2026r., według ustalanych z Zamawiającym harmonogramów realizacji usługi (kwartalnych lub miesięcznych), z zastrzeżeniem że pierwsze zajęcia rozpoczną się w 2024r. Planowane jest łącznie 160 h zajęć grupowych (tj. po 40 h w każdej z PWD) odbywających się niewielkich liczebnie grupach, w formule dziecko + rodzic/rodzice/opiekun prawny oraz 40 h spotkań indywidualnych. Zajęcia grupowe realizowane będą jednorazowo w formule 2-4 godzinnych spotkań. Głównym celem zajęć podniesienie kompetencji emocjonalno-społecznych oraz budowanie podstaw społecznych opartych na tolerancji i szacunku do drugiej osoby. Wykonawca w czasie realizacji usługi może korzystać z materiałów/ pomocy dydaktycznych będących w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27177,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Czapla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84101210344

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Czapla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84101210344

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 98101501272

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30396,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Donata Wtorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661659711

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21276,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Chodór

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86060608390

7.3.4) Miejscowość: Busko - Zdrój

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26848 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7328 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.