eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaTermomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łaskiej 15 w Zduńskiej Woli



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097091 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łaskiej 15 w Zduńskiej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łaskiej 15 w Zduńskiej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f30e22-b222-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku mieszkalno-usługowego wielorodzinnego przy ul. Łaskiej 15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.33.2021.JU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 903805,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Postępowanie przetargowe pn. „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łaskiej 15”
2. W ramach zamówienia w obiekcie zostaną przeprowadzone roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian i dachu, wymianie okien i drzwi zewnętrznych, malowaniu elewacji, wykonaniu instalacji c.o., c.w.u., instalacji elektrycznej pod zasilanie logoterm, zimnej wody, logoterm
i pomieszczenia dla węzła cieplnego, drobnych robotach budowlanych.
3. Inwestycja współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w ramach Programu Priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych należących do jednostek samorządu terytorialnego w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery - IV edycja” oraz środków własnych Miasta Zduńska Wola.
4. Budynek usytuowany jest przy głównej ulicy miasta Zduńska Wola i administrowany przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego „ZŁOTNICKI Sp. z o. o. w Zduńskiej Woli. Ulica Łaska to ulica powiatowa.
5. Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych na docieplenie ścian i dachu, wymianę okien i drzwi, malowanie elewacji, wykonanie instalacji c.o., c.w.u., instalacji elektrycznej pod zasilanie logoterm, zimnej wody, logoterm i pomieszczenia dla węzła cieplnego, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 13 sierpnia 2019 roku znak: AB.6743.1.258.2019. W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym :
a) termomodernizację obiektu – docieplenie ścian zewnętrznych budynku głównego i oficyn metodą lekką - mokrą, stropu oraz dachów, wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych do budynków, docieplenie bramy wjazdowej, odrestaurowanie zniszczonych wrót, remont balkonów, balustrad, krat okiennych, wymianę rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, malowanie elewacji frontowej;
b) budowę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją logoterm do każdego lokalu (15 sztuk) – każda logoterma winna być wyposażona w licznik ciepła (pomiar ciepła zużywanego na cele centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody), oraz w wodomierz skrzydełkowy (pomiar zużycia wody dla poszczególnych lokatorów), konsolę mocującą oraz układ przyłączy z zaworami odcinającymi; od logoterm do poszczególnych mieszkań i odbiorników wody przewody instalacyjne prowadzić po wierzchu ścian lub w bruzdach.
Przed przystąpieniem do budowy nowej instalacji c.o. należy zdemontować całość instalacji grzewczych w poszczególnych lokalach użytkowych i mieszkalnych. Należy zdemontować wszystkie piece służące do ogrzewania pomieszczeń, oczyścić pomieszczenia z gruzu i wywieźć, zutylizować gruz i złom z rozbiórki. Miejsca po rozbiórce pieców doprowadzić do stanu używalności poprzez naprawę podłóg i ścian w podstawowym zakresie – tj. wylewka posadzkowa, uzupełnienie tynków, zamurowanie otworów włączeniowych w przewody kominowe.
c) budowę instalacji elektrycznej wewnętrznej – zasilanie logoterm;
d) budowę instalacji wody zimnej,
e) przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego poprzez doprowadzenie instalacji wody zimnej, instalacji elektrycznej, zbiornik buforowy o pojemności 300 dm3,
f) projekt organizacji ruchu na czas wykonywania prac, zajęcie pasa drogowego i roboty związane z wykonaniem i utrzymaniem tymczasowego oznakowania terenu (na czas budowy) – ulica Łaska jest ulicą powiatową, przed wykonywaniem robót od strony ulicy Łaskiej wymagane jest zgłoszenie tych prac do zarządcy drogi i uzyskanie zgody na zajęcie chodnika (Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli, ul. Królewska 10, tel. 43 824 42 38).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
7. Użyte materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie mieszkaniowym. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) dokumentacji projektowej,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:
– przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,
– materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1229213,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1229213,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229213,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.B.H.U. SAF-BUD SZAFARZ DARIUSZ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU TROMEX TOMASZ MOKROS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100265273

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Oksińskiego 62

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229213,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.