Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00013463/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.2.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.26.2.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e3cc96-8c28-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbiórki budynków 1 etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zachodnia 80, Zachodnia 78: Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce pięciu budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Łodzi przy ulicy:Zachodniej 80 - rozbiórka dwóch gminnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych (pierwszej lewej oficyny, drugiej lewej oficyny) o wspólnym numerze inwentarzowym 11313 położonych na działce nr 371/3, obręb S-1, księga wieczysta LD1M/00137956/9) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1268/2022 z dnia 08.06.2022;
Zachodnia 78 - rozbiórka trzech budynków mieszkalnych (pierwszej prawej oficyny, drugiej prawej oficyny i oficyny poprzecznej) położonych na nieruchomości współwłasnej (Gmina 1306/1492), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1410/2022 z dnia 28.06.2022 (działka nr 366/2, obręb S-1, księga wieczysta LD1M/00012342/0);
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacją projektową i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 902616,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: ul. Mielczarskiego 31Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce nieużytkowanych dwóch budynków gospodarczych położonych w Łodzi przy ul. Mielczarskiego 31:
- lewej oficyny - pralni z wc (nr budynku 115, działka nr 44, obręb P-9) i
- III lewej oficyny o konstrukcji drewnianej (nr budynku 112, zlokalizowanego w północno-zachodnim narożniku działki nr 44, obręb P-9), zgodnie z decyzjami PINB nr 394/2022 z dnia 04.08.2022 r. i nr 395/2022 z dnia 04.08.2022 r. oraz w oparciu o ekspertyzy techniczne i analizy opłacalności remontu oraz projekty usunięcia nieprawidłowości poprzez rozbiórkę w/w budynków, opracowanymi przez mgr inż. Cezarego Dorobę (uprawnienia nr 169/94/WŁ, specjalność konstrukcyjno – budowlana) i mgr inż. arch. Julię Kalembach (uprawnienia nr 334/94/WŁ, specjalność architektoniczna), stanowiącymi integralną część w/w decyzji PINB. Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacją projektową i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 46008,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: ul. Zgierska 36Wykonanie robót budowlano - zabezpieczających budynku niemieszkalnego i nieużytkowanego po katastrofie budowlanej z dnia 23.06.2022 r., poprzez jego rozbiórkę do poziomu gruntu, pozostawiając ściany graniczne do wysokości 0,5 m ponad najwyższą krawędź budynku sąsiada dla budynku położonego w Łodzi przy ul. Zgierskiej 36 (dz. nr 192, obręb B-45,nr budynku w obrębie 483 i nr 485), zgodnie z decyzją PINB nr 309/2022 z dnia 24.06.2022 r.
Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacją projektową i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 52570,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Targowa 6/8Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla trzech nieużytkowanych budynków:
- mieszkalnego, o konstrukcji tradycyjnej, w części zachodniej jednokondygnacyjny, a w części wschodniej dwukondygnacyjny, niepodpiwniczonego, opróżnionego (5 lokali mieszkalnych), numer inwentarzowy AZK7500588 i numer geodezyjnym 969, o kubaturze 1.660,00 m3;
- gospodarczego (komórki lokatorskie), o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, bez numeru inwentarzowego, o numerze geodezyjnym 971 i kubaturze 220,00 m3;
- użytkowego (wiata), o konstrukcji stalowej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, bez numeru inwentarzowego, o numerze geodezyjnym 972 i kubaturze 250,00 m3;
usytuowanych na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Targowej 6/8 i Targowej bez numeru (dz. ew. nr 3/13, obręb W-24, księga wieczysta LD1M/00105537/3), zgodnie z Zarządzeniem nr 2376/2022 z dnia 26.10.2020r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Budynki do rozbiórki nie są obiektami zabytkowymi i nie są zlokalizowane na obszarze wpisanym do gminnej ewidencji zabytków miasta Łodzi obejmujący historyczny układ urbanistyczny oraz kulturowy. Z uwagi na zły stan techniczny budynków, przed przystąpieniem do prac projektowych i rozbiórkowych należy bezwzględnie przeprowadzić oględziny budynków oraz otoczenia. a także dokładnie zapoznać się ze wskazanym Zarządzeniem. Wnioski z wizji lokalnej powinny być uwzględnione podczas prac projektowych i rozbiórkowych. Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać ściśle wg. niżej podanej kolejności i w określonym zakresie zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym Zamawiającego, które obejmą wykonanie w 2 etapach: Etap 1 polegający na opracowaniu w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy:
• Inwentaryzacji Konstrukcyjno – Budowlanej w zakresie niezbędnym dla opracowania projektu rozbiórki (szkicowa do celów projektowych);
• Projektu [PB + PW] technologii rozbiórki obiektów budowlanych;
i przekazania sporządzonej dokumentacji Zamawiającemu celem jej weryfikacji i wykonania czynności administracyjno – prawnych celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na rozbiórkę. W przypadku wystąpienia uwag co do opracowanej i przekazanej dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do jej poprawienia i uzupełnienia w terminie 7 dni roboczych.
Etap 2 obejmujący realizację robót budowlanych rozbiórki wraz z nadzorem autorskim i czynności administracyjno – prawne:
• Po otrzymaniu uzgodnienia i/lub pozwolenia na rozbiórkę od Zamawiającego, Wykonawca wykona prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów budowlanych oraz uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach.
• Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
• Stworzenie powykonawczego operatu geodezyjnego po wykonanych robotach rozbiórkowych oraz wystąpienie do „ŁOG” ul. Traugutta 23/23 w Łodzi z prośbą o dokonanie na mapie stosownych zmian na podstawie operatu geodezyjnego powykonawczego.
Roboty należy wykonać zgodnie Programem Funkcjonalno -Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 161366,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWZ Pirek Sławomir Pirek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711970831
7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135054,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński Moskwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.