Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097135 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż okładzin z płyt granitowych oraz wykonanie prac i innych czynności towarzyszących - modernizacja budynku nr 2 na terenie CSWL Poznań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwsinevia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż okładzin z płyt granitowych oraz wykonanie prac i innych czynności towarzyszących - modernizacja budynku nr 2 na terenie CSWL Poznań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5ed210c-ad72-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049048/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym poprzednio postępowaniu o nr SVA/Z/G/4620-1/2021 nie została złożona żadna oferta a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Nazwa wcześniejszego postępowania:
SVA/Z/G/4620-1/2021: Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż okładzin z płyt granitowych oraz wykonanie prac i innych czynności towarzyszących dla inwestycji pn.: Zadanie 55194 – modernizacja budynku nr 2 na terenie CSWL Poznań.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/Z/G/4625-3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i innych niezbędnych czynności polegających na dostawie i montażu okładzin z płyt granitowych na ciągach komunikacyjnych wewnątrz obiektu oraz na schodach zewnętrznych. Zakres robót obejmuje między innymi:
1) Przygotowanie i zatwierdzenie wniosków materiałowych z Inwestorem.
2) Wykonanie okładzin z płyt granitowych na ciągach komunikacyjnych wewnątrz obiektu oraz na schodach zewnętrznych.
3) Fugowanie, silikonowanie i wyrównanie niewielkich nierówności istniejącego podłoża pod realizowane okładziny z płyt granitowych.
4) Dostawa i montaż wycieraczek wewnętrznych.
5) Dostawa i montaż cokołów granitowych.
6) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
7) Uczestniczenie w czynnościach odbiorowych z Inwestorem – WZI Poznań.
Przed przystąpieniem do negocjacji Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej na placu budowy – osoba upoważniona do kontaktu: Pan Tomasz Balcerowicz,
tel.: 697 125 838.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Dokumentacja ( dokumentacja projektowa, przedmiar oraz dokumentacja fotograficzna) stanowiąca załącznik nr 6 do Zaproszenia do negocjacji.
Załączoną dokumentację projektową, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pomocniczym przedmiarem robót, dokumentacją techniczną oraz dokumentacją fotograficzną – załącznik nr 6 do Zaproszenia do negocjacji.
Wykonawca przed odbiorem końcowym Przedmiotu Umowy przedłoży dokumentację techniczną i jakościową dla materiałów. Wykonawca musi posiadać wymagane dokumenty jakościowe i techniczne do materiałów takie jak: deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, karty katalogowe i itp.
Przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe przysługujące tylko za wykonany przedmiot zamówienia
i zawierający wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z otrzymaną dokumentacją.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z wyżej wymienionymi warunkami oraz zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zaproszenia, a także Dokumentacją – załącznik nr 6 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Jarosław Kliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772814568
7.3.3) Ulica: ul. Grodziszczko 18
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-144/2024 Budowa doziemnej instalacji gazowej średniego ciśnienia wraz z punktami gazowymi na terenie kompleksu wojskowego w m. Kutno.
- SVA/W/J/4620-40/2024: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego wg. formularza cenowego dla zaplecza budowy w ramach zadania: Nowa Dęba obejmującego 17 zadań inwestycyjnych.
- Zakup pojemników typu dzwony do segregacji odpadów komunalnych celem wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych
- SVA/U/4620-142/2024 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.