Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030821/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00035949/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097171 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych (7 części) – edycja 4/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126161508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=207641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych (7 części) – edycja 4/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c078a381-97d2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007830/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową dla Wydziału Skarbu Miasta (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030821/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 832943,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163821,12 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 203 operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 74268,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 42 operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 15365,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 134 operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 49024,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 30 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla celu ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu, aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, ustalenia wysokości opłaty przekształceniowej na podstawie ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2040). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 365,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości zajętej pod drogę publiczną i przejętej z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. przez Gminę Miejską Kraków, w celu ustalenia i wypłaty odszkodowania, w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133 poz. 872 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 406,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44254,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44254,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362946113
7.3.3) Ulica: al. Z. Krasińskiego 9/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44254,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10122,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10122,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362946113
7.3.3) Ulica: al. Z. Krasińskiego 9/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10122,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36502,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36502,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362946113
7.3.3) Ulica: al. Z. Krasińskiego 9/24B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM WYCEN I ANALIZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36502,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części 4, kwotę w wysokości 27 000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi natomiast 82 300,00 zł brutto (oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Centrum Wycen i Analiz Sp. z o.o., aleja Zygmunta Krasińskiego 9/24B, 31-111 Kraków). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny tej oferty. Tym samym spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, ponieważ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82300,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Wróbel PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI I BUDOWNICTWA PONIB KRAKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351390012
7.3.3) Ulica: ul. por. Halszki 11/7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-611
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Pańczyk Obiekt Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356356882
7.3.3) Ulica: ul. Lubicz 27
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-503
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Wróbel PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI I BUDOWNICTWA PONIB KRAKÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351390012
7.3.3) Ulica: ul. por. Halszki 11/7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-611
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ PAŃCZYK OBIEKT NIERUCHOMOŚCI, UNISONO
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ PAŃCZYK OBIEKT NIERUCHOMOŚCI, UNISONO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (9 części) - edycja 6/2025
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości prawa własności dla nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Przemysłowej, Biznesowej, Energetyków oraz Wierzbickiej
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wysokości odszkodowania oraz wartości prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Gospodarczej, Wierzbickiej, Łąkowej
- Wykonanie operatów szacunkowych z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla każdej z wycenianych działek dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.