Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00677080/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa misji przyjazdowej i organizacji konferencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41-395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,186116,2df01de4888046cc7584ca54dc17bdb6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa misji przyjazdowej i organizacji konferencji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b83e61b-785f-4416-acb5-fa697f037950
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.133 Krajowa konferencja wraz z wydarzeniami matchmakingowymi w ramach projektu "Świętokrzyskie dla biznesu"
1.3.135 Przyjazdowe misje gospodarcze zagranicznych przedsiębiorców, dziennikarzy i influencerów połączone z organizacją spotkań B2B w ramach projektu "Świętokrzyskie dla biznesu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane z programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Działanie 1.7. Wsparcie internacjonalizacji przedsiębiorstw i infrastruktury biznesowej Priorytet 1: Fundusze Europejskie dla konkurencyjnej gospodarki Cel szczegółowy: RSO1.3. Wzmacnianie trwałego wzrostu i konkurencyjności MŚP oraz tworzenie miejsc pracy w MŚP2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.93.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa misji przyjazdowej i organizacji konferencji tj.:
Zadanie I – usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi konferencji,
w Kielcach, dla maksymalnie 40 osób w terminie 19 lutego 2025 r. pn.: „Energia dla świętokrzyskiego – 3E – Energia Eksport Ekspansja”, realizowanej w ramach Projektu „Świętokrzyskie dla biznesu”;
Zadanie II – usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/handlowców/importerów/instytucji otoczenia biznesu z branży zrównoważonego rozwoju energetycznego w terminie 17 – 20 lutego 2025 r., realizowanej w ramach Projektu „Świętokrzyskie dla biznesu”.
2. Zadanie I -łączna liczba uczestników konferencji to 40 osób, z możliwością zmniejszenia do 30 osób. Kompleksowa usługa będzie obejmować w szczególności:
a) zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem;
b) zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji;
c) obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji, materiałów konferencyjnych;
d) zapewnienie tłumaczenia symultanicznego;
e) profesjonalne udokumentowanie fotograficzne przebiegu konferencji oraz przygotowanie raportu podsumowującej konferencję
f) zapewnienie usługi noclegowej dla 6 osób, zgodnie z wymogami wskazanymi w rozdziale VI SOPZ dla zadania nr I.
3. Miejsce konferencji: Targi Kielce w trakcie trwania Targów ENEX (ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce) w dniu 19 lutego 2025 roku.
4. Zadanie II-łączna liczba uczestników misji to 12 osób, z możliwością zmniejszenia do 10 osób. Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w terminie 17 – 20 lutego 2025 r. w Kielcach. Kompleksowa usługa zadania nr II obejmuje w szczególności:
a) Zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej;
b) Obsługa zagranicznej misji gospodarczej w Polsce w zakresie zapewnienia lotów, zapewnienia wymaganych wiz wjazdowych do Polski i ubezpieczenia uczestników;
c) Obsługa zagranicznej misji gospodarczej w Polsce w zakresie transportu lądowego ;
d) Obsługa zagranicznej misji gospodarczej w Polsce w zakresie zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników misji gospodarczej;
e) Obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/dziennikarzy/handlowców/importerów z branży energetycznej w Polsce w zakresie zapewnienia opiekuna misji i tłumaczenia konsekutywnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM SYNERGY SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282791624
7.3.3) Ulica: Tuszyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-27INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Dostawa oprogramowania symulacyjnego wraz z manekinem sześcioletniego dziecka dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa
- Świadczenie usługi cateringowej dla 400 osób w dniu 27.03.2025 r. podczas organizowanej w Politechnice Warszawskiej konferencji pn.: "Łączy nas PW"
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji TRANSPORT XXI wieku dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa cateringowa
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.