Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069656/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stała i kompleksowa obsługa prawna OT KOWR w Białymstoku
w latach 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombatantów
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-102
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 661 31 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bialystok@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie mieniem Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stała i kompleksowa obsługa prawna OT KOWR w Białymstokuw latach 2022-2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8389b6c0-948e-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049635/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi prawnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIA.WOP.260.1.2022.MSO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273820,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień: 79100000-5 Usługi prawnicze
1. Przedmiotem zamówienia są usługi prawne w zakresie: stałej i kompleksowej obsługi prawnej związanej z prowadzoną przez KOWR działalnością, doradztwa prawnego, zastępstw procesowych w postępowaniach sądowych i administracyjnych oraz windykacji należności związanych z działalnością Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Białymstoku w latach 2022-2023 poprzez świadczenie usług w trzech biurach KOWR OT w Białymstoku.
2. Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości aktualnych przepisów, w szczególności:
1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny,
2) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego,
3) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
4) ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
5) ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
6) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
7) ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
9) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
10) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa,
11) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
12) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
13) ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
14) ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
15) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
16) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o organizacji niektórych rynków rolnych,
17) ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych,
18) ustawy z dnia 19 grudnia 2003 r. o organizacji rynków owoców i warzyw oraz rynku chmielu,
19) ustawy z dnia 4 października 2018 r. o spółdzielniach rolników,
20) ustawy z dnia 15 września 2000 r. o grupach producentów rolnych i ich związkach oraz zmianie innych ustaw,
21) ustawy z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych,
22) przepisów regulujących stosunek Państwa do poszczególnych Kościołów i związków wyznaniowych.
3. Zakres zamówienia obejmuje stałą i kompleksową obsługę prawną oraz doradztwo prawne, m. in.:
1) bieżące sprawdzanie zmian w przepisach prawa dotyczących zagadnień związanych z działalnością KOWR, oraz pisemnego informowania o tych zmianach Kierowników Wydziałów;
2) uczestnictwo w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o obowiązujące przepisy;
3) reprezentowanie interesów Zamawiającego przed sądami powszechnymi, polubownymi, administracyjnymi, przed instytucjami orzekającymi;
4) współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji;
5) sprawdzanie i parafowanie pod względem formalno-prawnym treści umów dzierżawy, aneksów do umów, porozumień oraz projektów aktów notarialnych;
6) sprawdzenie pod względem formalno-prawnym wydanych przez Zamawiającego decyzji i postanowień wraz z parafowaniem stosownego dokumentu;
7) zajmowania się regulowaniem stanu prawnego nieruchomości tworzących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, zwłaszcza w zakresie wieczysto-księgowym;
8) opiniowanie i wypracowywanie wspólnie z Zamawiającym projektów rozstrzygnięć podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem ich zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
9) sporządzanie projektów odpowiedzi na odwołania i skargi wniesione przez Wykonawców wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
10) udział w postępowaniach egzekucyjnych;
11) prowadzenie postępowań sądowych przed sądami administracyjnymi, powszechnymi i polubownymi (od wniesienia pozwu do uzyskania prawomocnego orzeczenia);
12) stałą i ścisłą współpracę z Wydziałem Finansowo-Księgowym i Windykacji pod kątem monitoringu zaległych należności wobec KOWR i w miarę wyczerpania wszystkich możliwych prawnych mechanizmów podejmowanie czynności windykacyjnych;
13) współudział w formułowaniu treści aktów notarialnych, opiniowaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych;
14) wydawanie, bez zbędnej zwłoki, ustnych i pisemnych opinii prawnych związanych z zakresem działalności KOWR niezbędnych w trakcie czynności prowadzonych przez pracowników merytorycznych;
15) bieżące udzielanie porad, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego) związanego z obowiązującymi przepisami;
16) prowadzenie okresowej i bieżącej sprawozdawczości z wykonywanych usług zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
17) zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt obowiązującymi u Zamawiającego oraz przestrzeganiem i stosowaniem postanowień zawartych w tych dokumentach;
18) współpracę ze wszystkimi Wydziałami OT KOWR, dotycząca prowadzenia spraw związanych z zadaniami i zakresem ich działalności;
19) wykonywanie innych czynności prawnych niezbędnych do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
20) rejestrowanie spraw w systemie Elektronicznego Zarządzanie Dokumentacją;
21) zapewnienie właściwej ochrony informacji prawnie chronionych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334437,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334437,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334437,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Togatus Kancelaria Prawna Trojanowski Sławomir i Partnerzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392995871
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 61/308
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-031
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE - SŁAWOMIR TROJANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE - SŁAWOMIR TROJANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334437,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-14 do 2023-03-13INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.