Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa tężni w parku NOT w Knurowie - Szczygłowicach” – w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa tężni w parku NOT w Knurowie - Szczygłowicach” – w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bc9f18e-6f1a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 „Budowa tężni w parku NOT w Knurowie - Szczygłowicach” – w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 669117,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa tężni w parku NOT w Knurowie - Szczygłowicach w formule zaprojektuj i wybuduj, a w szczególności: 1) wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (zwanego dalej „PFU”), stanowiącego Załącznik. Nr 1 do wzoru umowy, oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego, wielobranżowej dokumentacji projektowej tężni solankowej parku NOT w Szczygłowicach (wraz z opiniami, uzgodnieniami, warunkami technicznymi przyłączenia do sieci, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi), 2) przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 3) przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów w Starostwie Powiatowym w Gliwicach (w miarę potrzeb), 4) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę / przyjęcie zgłoszenia,
5) uzyskanie decyzji o usunięciu drzew i krzewów (w miarę potrzeb), 6) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 1), 7) pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, o których mowa w pkt. 6), 8) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń technologicznych tężni solankowej, 9) opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń technologicznych tężni solankowej, 10) serwisowanie urządzeń technologicznych i instalacji tężni solankowej przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie gwarancyjnym od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 pkt. 9 wzoru umowy, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 11) zapewnienie przeprowadzenia co najmniej 2 razy w ciągu roku kontroli podstawowej urządzeń technologicznych i instalacji tężni solankowej przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 pkt. 9 wzoru umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 12) pielęgnację nasadzonej zieleni ozdobnej w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego, 13) roboty towarzyszące (prace ziemne, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót,zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót, wycinka drzew, itp.). 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894293,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894293,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Goniwiecha Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe ADAGON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241797730
7.3.3) Ulica: Opiełki 14
7.3.4) Miejscowość: Koszęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-286
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ADAM GONIWIECHA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ADAGON
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894293,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.