Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039465/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie Centralnym Ośrodkiem Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administrowanie Centralnym Ośrodkiem Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-737d4d3f-786e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039465/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391903,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Administrowanie Centralnym Ośrodkiem Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu.
2. Szczegółowy opis i wymagany zakres zostały określone w cz. III i IV SWZ .
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy albo do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
4. Zamówienie zostało ujęte w projekcie planu postępowań na 2022 r. , który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego po uchwaleniu ustawy budżetowej na 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463729,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463729,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463729,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PartGroup Piotr Gertych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796-133-74-31
7.3.3) Ulica: Wrocławska 9
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463729,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1. Skarbu Państwa - WITD we Wrocławiu
ul. Bolesława Krzywoustego 28
61-165 Wrocław
NIP: 897-16-67-142
1.2. Skarbu Państwa - WITD w Bydgoszczy
ul. Hetmańska 28
85-039 Bydgoszcz
NIP: 554-24-70-147
1.3. Skarbu Państwa - WITD w Gorzowie Wlkp .
ul. Teatralna 30
66-400 Gorzów Wielkopolski
NIP: 599-27-48-306
1.4. Skarbu Państwa - WITD w Krakowie
ul. Bratysławska 5
31-201 Kraków
NIP: 676-22-02-857
1.5. Skarbu Państwa- WITD w Radomiu
ul. Bolesława Limanowskiego 29a
26-610 Radom
NIP: 525-22-34-214
1.6. Skarbu Państwa - WITD w Katowicach
ul. Żeliwna 38
40-599 Katowice
NIP: 954-23-95-790
1.7. Skarbu Państwa - WITD w Olsztynie
ul. Dworcowa 60
10-437 Olsztyn
NIP:739-32-71-891
1.8. Skarbu Państwa - WITD w Szczecinie
Lubieszyn 10j
72-002 Dołuje
NIP: 851-27-61-775
1.9. Skarbu Państwa - WITD w Łodzi
ul. Łagiewnicka 54/56
91-463 Łódź
NIP: 725-18-29-024
1.10. Skarbu Państwa - WITD w Gdańsku
ul. Jaśkowa Dolina 50
80-286 Gdańsk
NIP: 583-27-68-286
1.11. Skarbu Państwa - WITD w Białymstoku
ul. Kombatantów 4
15-110 Białystok
NIP: 542-27-43-453
1.12. Skarbu Państwa - WITD w Rzeszowie
ul. Hanasiewicza 21
35-103 Rzeszów
NIP: 813-32-62-938
1.13. Skarbu Państwa - WITD w Opolu
ul. Wrocławska 170
45-836 Opole
NIP: 754-27-07-627
1.14. Skarbu Państwa - WITD w Poznaniu
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań
NIP: 778-13-97-526
1.15. Skarbu Państwa - WITD w Lublinie
Adres: ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin
NIP: 712-27-08-910
1.16. Skarbu Państwa - WITD w Kielcach
ul. Zagnańska 232
25-563 Kielce
NIP: 959-15-05-586
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy albo do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
3. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań na 2022 r. pod numerem 1.3.5. opublikowanym w dniu 14.02.2022 r. (Plan zatwierdzony po wszczęciu postępowania)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie portem morskim w Tolkmicku i przystanią rybacką w Suchaczu
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.