Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042004/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów
w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. A. Koziełka 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323355000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=488&r=o
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=1951&r=o1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knuróww okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89877305-7cdb-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022750/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów w okresie 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042004/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 601/01/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.” dla części 3, 4, 5 w okresie od 21.02.2022 r. do 31.12.2022 r.Część 1 "Ogłoszenia o zamówieniu", tj. Część 3 SWZ
– udostępnienie średnio w całym okresie obowiązywania umowy 6 miejsc dla pełnoletnich osób bezdomnych w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (jednak nie więcej niż 10 miejsc jednorazowo w ciągu doby) oraz zapewnienie całodziennego wyżywienia dla osób korzystających ze schronienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 131880 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.” dla części 3, 4, 5 w okresie od 21.02.2022 r. do 31.12.2022 r.Część 2 "Ogłoszenia o zamówieniu", tj. Część 4 SWZ–
udostępnienie średnio w całym okresie obowiązywania umowy 1 miejsca dla pełnoletnich osób bezdomnych w noclegowni (jednak nie więcej niż 3 miejsca jednorazowo w ciągu doby) oraz zapewnienie jednego gorącego posiłku w ciągu doby dla osób korzystających z noclegu
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 5495 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Knurów w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.” dla części 3, 4, 5 w okresie od 21.02.2022 r. do 31.12.2022 r.Część 3 "Ogłoszenia o zamówieniu", tj. Część 5 SWZ –
udostępnienie średnio w całym okresie obowiązywania umowy 1 miejsca dla pełnoletnich osób bezdomnych w ogrzewalni (jednak nie więcej niż 3 miejsca jednorazowo w ciągu doby) oraz zapewnienie jednego gorącego posiłku w ciągu doby dla osób bezdomnych korzystających z noclegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 3925 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129996 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129996 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129966 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Innowacji Społecznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862882344
7.3.3) Ulica: Bieganów 72A
7.3.4) Miejscowość: Międzyborów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-316
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129996 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie na podstawie art. 255 ust. 1 PZP , ponieważ nie złożono żądnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie na podstawie art. 255 ust. 1 PZP , ponieważ nie złożono żądnej oferty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.