Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313547/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja instalacji elektrycznej oświetlenia przejść podziemnych i wiaduktów oraz konserwacji przepompowni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczak 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdm.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja instalacji elektrycznej oświetlenia przejść podziemnych i wiaduktów oraz konserwacji przepompowni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a7b0f2-5cb3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000726/45/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera w Poznaniu
1.3.10 Konserwacja instalacji elektrycznej oraz konserwacja przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313547/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.UOI.341.110.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442209,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na stałej konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia przejść podziemnych i wiaduktów oraz konserwacji przepompowni. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wymienionych poniżej czynności na wszystkich wskazanych obiektach:• Wykonywania przeglądu sprawności oświetlenia minimum 1 x w tygodniu, oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. W czasie przeglądu należy dokonywać wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów oświetlenia (żarówki, zapłonniki, styczniki bezpieczniki itp.) oraz konserwacji i naprawy osłon opraw oświetleniowych. Termin usunięcia awarii w zakresie objętym konserwacją nie może przekroczyć 12 godzin, natomiast termin podjęcia działań mających na celu usunięcie awarii nie może przekraczać 4 godzin.
• Konserwacji i napraw kabli zasilających tablice rozdzielcze w przejściach podziemnych i przepompowniach od złącza ZK lub szafki do rozdzielni.
• Wykonania przeglądu sprawności działania pomp i urządzeń wchodzących w skład przepompowni oraz czyszczenia krat spustowych i osadników min 1 x w miesiącu, a w przypadku intensywnych opadów atmosferycznych oraz roztopów stałego - 24 godzinnego dozoru działania pomp w przepompowniach i wypompowania wody z osadników w przejściach nie posiadających pomp stacjonarnych oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego.
• Całodobowej gotowości do usunięcia awarii w przepompowniach oraz wypompowania wody z osadników do momentu przywrócenia sprawności przepompowni. Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający w/w wymagania (pompy głębinowe o wysokiej wydajności).
• Wykonania badań eksploatacyjnych urządzeń elektroenergetycznych i przedstawienia do dnia 30.09.2022 r. protokołów ze sprawdzenia ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji obwodów,
jeżeli przeglądy były wykonane w okresie dłuższym niż 4 lata dla poszczególnych obiektów.
• W przejściach posiadających wyłączniki czasowe dokonywania odpowiednich regulacji ustawień w zależności od warunków oświetlenia naturalnego.
• Utrzymywania w czystości i sprawności technicznej rozdzielni obsługujących zasilanie oświetlenia.
• Utrzymania w sprawności urządzeń pomiarowych i ich zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych.
• Powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji lub kradzieży elementów instalacji.
• Wyprzedzającego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, wymiany zużytego osprzętu nie wchodzącego w zakres robót konserwacyjnych.
• Wykonania jednostkowych uzupełnień opraw oświetleniowych, osprzętu oraz instalacji zasilających oprawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232431-2 - Przepompownie wody odpadowej
4.5.5.) Wartość części: 188928,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na stałej konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia - Węzeł Komunikacyjny Rondo Kaponiera.W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
• Wykonywania przeglądu sprawności oświetlenia minimum 1 x w tygodniu, oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. W czasie przeglądu należy dokonywać wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów oświetlenia (żarówki, zapłonniki, styczniki bezpieczniki itp.) oraz konserwacji i naprawy osłon opraw oświetleniowych. Termin usunięcia awarii w zakresie objętym konserwacją nie może przekroczyć 12 godzin, natomiast termin podjęcia działań mających na celu jej usunięcie nie może przekraczać 4 godzin.
• Konserwacji :
- stacji transformatorowej15/0,4 kV k-844;
- zasilania podstawowego i rezerwowego – linia kablowa SN 15kV kabel
- 3xRVHAKxS1x240m2;
- rozdzielnica SN – 15 kV 6- polowa;
- rozdzielnica główna RGnn + R6 SZR;
- podrozdzielni piętrowych;
- instalacji oświetlenia ciągów pieszych;
- instalacji gniazd wtykowych na ciągach pieszych;
- przepompowni – pomp głębinowych.
• Konserwacji i napraw kabli zasilających tablice rozdzielcze w przejściach podziemnych od złącza ZK lub szafki do rozdzielni.
• W przejściach posiadających wyłączniki czasowe dokonywania odpowiednich regulacji ustawień w zależności od warunków oświetlenia naturalnego.
• Utrzymywania w czystości i sprawności technicznej rozdzielni obsługujących zasilanie oświetlenia.
• Utrzymania w sprawności urządzeń pomiarowych i ich zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych.
• Powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji lub kradzieży elementów instalacji.
• Wyprzedzającego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, wymiany zużytego osprzętu nie wchodzącego w zakres robót konserwacyjnych.
• Wykonania jednostkowych uzupełnień opraw oświetleniowych, osprzętu oraz instalacji zasilających oprawy.
Zakres utrzymaniowy instalacji elektrycznej zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 224352,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188337,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188337,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janaszek Electric Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512446666
7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188337,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216529,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234684,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216529,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janaszek Electric Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512446666
7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216529,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Szamotułach oraz w budynku OD w Międzychodzie w podziale na 2 części
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich czasopism specjalistycznych w roku 2025
- Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych
- Zakup aparatu do echokardiografii na potrzeby Poradni Kardiologicznej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA BUDOWY DROGI PIESZO - ROWEROWEJ NA ODCINKU OD PROJEKTOWANEJ KŁADKI PIESZO - ROWEROWEJ W PARKU WODZICZKI DO ULICY PUŁASKIEGO W POZNANIU
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy serwisowe zmywarek do naczyń i kostkarek do lodu
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Świadczenie drobnych usług naprawczych przez tzw. "złotą rączkę" (działania towarzyszące) dla 10 Uczestników Projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4" na terenie Gminy Nowosolna.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DYGOWO
- Wykonanie usługi konserwacji i pogotowia awaryjnego instalacji sanitarnych w budynkach i na terenach mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Przepompownie wody odpadowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.