eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecDostawa magnetyzerów oraz dostawa wraz z montażem opraw LED z systemem DALI w istniejącym budynku J Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097363 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa magnetyzerów oraz dostawa wraz z montażem opraw LED z systemem DALI w istniejącym budynku J Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa magnetyzerów oraz dostawa wraz z montażem opraw LED z systemem DALI w istniejącym budynku J Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a2bfaa1-bc77-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 DOSTAWA MEGNETYZERÓW ORAZ DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM OPRAW LED Z SYSTEMEM DALI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063202/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.28.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203760,55 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1 Dostawa magnetyzerów nakładkowych, bezprądowych i bezobsługowych do instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji.
Przeznaczenie:
usuwanie starych osadów i zapobieganie wytracaniu się nowych osadów w instalacjach wodnych w budownictwie.

Średnice i ilość magnetyzerów:
fi 1” – 8 szt.
fi 2” – 42 szt.
fi 3” – 44 szt.

Montaż magnetyzerów we własnym zakresie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 34796,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2 Dostawa wraz z montażem opraw LED z systemem DALI w istniejącym budynku J Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie obliczeń natężenia oświetlenia dla poszczególnych ciągów komunikacyjnych oraz klatek schodowych wraz z koncepcją sterowania.
Demontaż istniejących opraw utylizacją.
Częściowy demontaż istniejących stropów podwieszanych.
Montaż opraw oświetleniowych LED w ilości wg obliczeń.
Montaż i uzupełnienie okablowania zasilania opraw.
Montaż okablowania dla sterowania systemem DALI.
Montaż czujników ruchu dla klatek schodowych.
Montaż czujników ruchu i czujników natężenia oświetlenia dla ciągów komunikacyjnych.
Montaż urządzeń systemu DALI sterujących oświetleniem.
Ponowny montaż i uzupełnienie stropów podwieszanych.
Programowanie systemu oświetlenia.
Pomiary i badania instalacji oświetlenia.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanego oświetlenia.
Wszelkie inne prace, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia wykonał obliczenia natężenia oświetlenia dla wszystkich pomieszczeń wraz z koncepcją sterowania oraz przedstawił Zamawiającemu do zaopiniowania. Po pozytywnym zaopiniowaniu obliczeń i koncepcji Wykonawca przystąpi do wykonania przedmiotu zamówienia poprzez sukcesywny demontaż istniejących opraw wraz z częściowym demontażem stropów podwieszanych tam, gdzie występują a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ponownym montażem. Wykonawca ma obowiązek przekazania wszystkich zdemontowanych opraw ledowych, sprawnych świetlówek z demontowanych opraw oraz sprawnych kloszy, które wskaże Zamawiający. W przypadku pozostałych opraw wraz ze świetlówkami Wykonawca zobowiązany jest do ich utylizacji. Zamawiający wymaga, aby po demontażu opraw wykonać instalacje i montaż nowych opraw LED oraz podłączyć w taki sposób, aby nie pozostawić ciągów komunikacyjnych bez oświetlenia. Podczas wykonywania przedmiotu zamówienia przed demontażem opraw należy przygotować instalacje oświetleniową układając niezbędne przewody do nowych opraw wraz z przewodami dla systemu DALI. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizować sukcesywnie na poszczególnych kondygnacjach na zasadzie rozpoczęcia i zakończenie na 1 kondygnacji i kontynuowanie na kolejnej. Nie dopuszcza się możliwości pozostawienia ciągu komunikacyjnego bez oświetlenia, szczególnie w godzinach nocnych. W zakresie wykonania oświetlenia klatek schodowych Zamawiający wymaga, aby sterowanie oświetleniem odbywało się za pomocą czujników ruchu montowanych poza oprawą na każdej kondygnacji. Sterowanie systemem DALI dotyczy wszystkich ciągów komunikacyjnych oznaczonych na załączonych rysunkach (Załącznik nr 4 do SWZ). Zadaniem systemu DALI jest płynna regulacja natężenia oświetlenia za pomocą czujników natężenia na korytarzach min. 3 w pozostałych pomieszczeniach po min. 1. System DALI musi sterować oświetleniem, aby w godz. od 2200 do 600 oświetlenie przechodziło w tryb nocny i obniżyło natężenie o 50%. Ponadto należy zamontować czujki ruchu we wszystkich pomieszczeniach niezależne od opraw, które mają za zadanie uruchomić oświetlenie nocne do 100% w przypadku wykrycia ruchu na ciągach komunikacyjnych. System DALI na korytarzach długich musi być podzielony na min. 3 strefy, aby czujka ruchu umożliwiała załączenie 1 strefy po wykryciu ruchu, a kolejne, gdy w obrębie zasięgu czujki będzie odbywał się ruch. Czujki ruchu montować jako dookólne z zasięgiem min. 12m z ograniczeniem bocznym uniemożliwiającym załączenie oświetlenia przy ruchu wewnątrz pomieszczeń przy korytarzach. Należy przewidzieć montaż min. 4 sterowników dla systemu DALI, obsługujące 2 sąsiednie kondygnacje np. piwnice- parter, piętro 1 i 2, piętro 3 i 4 oraz piętro 5 i 6. W wydzielonych pomieszczeniach na korytarzach oddzielonych drzwiami oprawy sterować za pomocą przełączników montowanych przy wejściach do tych pomieszczeń.

Minimalne wymagania dla opraw to:
a) Rodzaj montażu – uniwersalny ( wpuszczane w strop podwieszany oraz natynkowe),
b) materiał obudowy - stalowy lub aluminium,
c) ramka - kolor biały, klosz -opalizowany matowy,
d) źródło światła – diody LED,
e) moc oprawy - 38W – 43W,
f) liczba źródeł światła – 1,
g) zasilacz w oprawie,
h) napięcie znamionowe 220-240 V,
i) zakres temperatury pracy -15 ... 40 °C,
j) strumień świetlny oprawy – min. 4000 lm,
k) skuteczność świetlna oprawy – min. 105 lm/W,
l) klasa oprawy – I, żywotność diod LED > 60000 h,
m) temperatura barwowa - 4000K,
n) stopień ochrony – IP44,
o) klasa energetyczna min. - A+.
p) znak CE – tak,
q) atest higieniczny – tak.
Nie dopuszcza się opraw wyposażonych w rury LED. Zamawiający wymaga, aby minimalna ilość opraw na korytarzach piwnic i parteru wynosiła – min. 16, na korytarzach I – VI piętra min. 14, holu wejściowym min. 6, w holach dużych przy windach min. 6 holach małych przy windach min. 3 w wydzielonych pomieszczeniach na korytarzach min. 4 oraz na klatkach schodowych min. 2 na każdej kondygnacji. W punktach pielęgniarskich zamontować po 1 oprawie LED sterowanej indywidualnie poprzez wyłącznik.
Dla zasilania opraw należy wykorzystać istniejące korytka kablowe układając niezbędną instalację oraz przewody do sterowania systemem DALI. W miejscach, gdzie brak jest korytek kablowych a ułożenie przewodów jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, instalacje należy układać pod tynkowo w wykonanych bruzdach a ściany lub sufity należy doprowadzić do stanu pierwotnego łącznie z pomalowaniem całej ściany lub sufitu. Dla wykonywania przedmiotu zamówienia niezbędny jest częściowy demontaż stropów podwieszanych. Zamawiający wymaga, aby po demontażu stropów wykonać jego ponowny montaż, a w przypadku uszkodzenia płyt kasetonowych do ich uzupełnienia. Dla całości wykonanego przedmiotu zamówienia wymagane jest wykonanie pomiarów elektrycznych stanu izolacji przewodów, skuteczności ochrony od porażeń oraz natężenia oświetlenia dla 100% wartości natężenia i dla obniżonego o 50%. Zamawiający wymaga, aby do dokumentów odbiorowych wykonać dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie z zakresu obsługi oraz sporządzić instrukcję użytkowania. Do dokumentów odbiorowych muszą być dołączone deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty oraz atesty. Z uwagi na prowadzenie prac w obiekcie służby zdrowia czynnym, każdorazowe wejście na teren, należy konsultować z Ordynatorem Oddziału oraz osobami służb technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 168964,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 1 złożono 1 ofertę która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244485,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromontaż Rzeszów Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130336688

7.3.3) Ulica: Ul. Słowackiego 20

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.