Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223697/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00234766/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG-1200.2712.32.2022 Kompleksowa obsługa inwestorska zadań remontowo-konserwacyjnych w podziale na 8 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.32.2022 Kompleksowa obsługa inwestorska zadań remontowo-konserwacyjnych w podziale na 8 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a57f85f8-f20c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Nadzory inwestorskie robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223697/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa inwestorska nad realizacją zadania – Remont budynków magazynowych nr 45 i 46 w Krapkowicach.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 21579,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa inwestorska nad realizacją zadania – Remont budynków magazynowych nr 47 i 49 w Krapkowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 21580,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa inwestorska zadania remontowego budynku nr 1 na terenie WKU w Kędzierzynie – Koźlu, ul. Łukasiewicza 114.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 9171,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa inwestorska - Remont pomieszczeń I piętra i klatki schodowej budynku nr 4 koszarowy w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Domańskiego 684.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa inwestorska - Wykonanie naprawy dachu w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Zbożowej 314.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania – Remont dachu – budynek nr 1 ul. Wojska Polskiego 5 w Cieszynie4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 17640,05 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania – Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego ul. Wojska Polskiego 5 Cieszyn4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 17640,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania – Remont strzelnicy Bielsko - Biała Mikuszowice Śląskie4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 8500,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty
budowlane w podziale na 5 części, nr referencyjny 4WOG-1200.2712.38.2022,
opublikowanego w dn. 01.07.2022 r. (ogłoszenie nr 2022/BZP 00234736/01),
którego przedmiotem były roboty budowlane, w czasie których miał być pełniony
nadzór inwestorski w zakresie części 1, nie wpłynęła żadna oferta (część 4 i 5
ww. postępowania). W związku z powyższym Zamawiający zrezygnował
z realizacji robót budowlanych w Krapkowicach.
Zatem Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Partners Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642132692
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Partners Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642132692
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28.10.2022 r. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Roboty budowlane w podziale na 3 części; część 3 – Remont budynku koszarowego nr 4 w kompleksie wojskowym K-2707
w Opolu przy ul. Domańskiego 68 – I piętro”, nr referencyjny: 4WOG.1200.2712.59.2022, opublikowane w dniu 22.09.2022 r. (ogłoszenie nr 2022/BZP 00360248/01). W związku z powyższym procedowanie postępowania o udzieleni zamówienia publicznego w zakresie kompleksowej obsługi inwestorskiej jest niezasadne. Dlatego też, Zamawiający rezygnuje z wykonania usługi kompleksowej obsługi inwestorskiej, w konsekwencji czego unieważnia postępowanie w zakresie części 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2022 r. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Roboty budowlane w podziale na 5 części; część 5 – Roboty remontowe, naprawy dachu budynku magazynowego nr 4
w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Zbożowej 31”, nr referencyjny: 4WOG.1200.2712.48.2022, opublikowane w dniu 19.08.2022 r. (ogłoszenie nr 2022/BZP 00312303/01). W związku z powyższym procedowanie postępowania o udzieleni zamówienia publicznego w zakresie kompleksowej obsługi inwestorskiej jest niezasadne. Dlatego też, Zamawiający rezygnuje z wykonania usługi kompleksowej obsługi inwestorskiej, w konsekwencji czego unieważnia postępowanie w zakresie części 5.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca AMP Partners Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 6, 27-200
Starachowice zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 67 650,00
zł brutto. Kwota ta przewyższa o 45 952,74 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 21 697,26 zł.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca AMP Partners Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 6, 27-200
Starachowice zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 47 355,00
zł brutto. Kwota ta przewyższa o 25 657,74 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 21 697,26 zł.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Robota
budowlana – remont strzelnicy”, nr referencyjny 4WOG-1200.2712.33.2022,
opublikowane w dn. 20.06.2022 r. (ogłoszenie nr 2022/BZP 00214912/01),
którego przedmiotem była robota budowlana, w czasie której miał być pełniony
nadzór inwestorski w zakresie części 8, zostało unieważnione ze względu na to,
iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający powtórzył
postępowanie na remont strzelnicy, jednak zmianie uległy warunki realizacji
zamówienia w tym termin realizacji, a co za tym idzie również warunki i sposób
realizacji nadzoru.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie
w zakresie części 8.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Oprogramowanie umożliwiające planowanie zajęć dydaktycznych Politechniki Śląskiej. DZPZ.283.10.2025.DM
- 7-P-25 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, baterii i drobnych urządzeń biurowych.
- ZP/G/11/25 Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...), znak sprawy: DZPZ.283.9.2025.AP
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.17.2025.TB
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Kórnik w miejscowości Mieczewo
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia węzła A4 Brzesko z DW 768 - etap II
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Budowa szlaku rowerowego do Załęczańskiego Parku Krajobrazowego przy drodze powiatowej 4523E od miejscowości Ruda do miejscowości Kamion
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.