eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe PiekutyZakup pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Nowych Piekutach i Jab³oni Ko¶cielnej



Og³oszenie z dnia 2025-02-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Nowych Piekutach i Jab³oni Ko¶cielnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowe Piekuty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670210

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe Piekuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-212

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 476 95 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Nowych Piekutach i Jab³oni Ko¶cielnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0743c7c6-dba5-41c1-82c9-3075aef63ca5

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00097397

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00069272/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w Nowych Piekutach i Jab³oni Ko¶cielnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Spo³eczny Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu VIII Fundusze na rzecz edukacji i w³±czenia spo³ecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0743c7c6-dba5-41c1-82c9-3075aef63ca5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/,
oraz - z wyj±tkiem z³o¿enia, lub wycofania oferty – przy pomocy poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu formularzy opisane zosta³y na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Nowe Piekuty, ul. G³ówna 8, 18-212 Nowe Piekuty,
reprezentowany przez Wójta Gminy Nowe Piekuty zwany/-a dalej równie¿ „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
Funkcjê tê sprawuje: Rafa³ Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl lub
pisemnie na adres Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Po ustaniu celu pierwotnego dane bêd± przetwarzane w celach archiwalnych,
kontrolnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z w³a¶ciwymi przepisami szczególnymi. W przypadku zawarcia umowy –
dane bêd± równie¿ przetwarzane w celach wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze zwi±zanych z
rachunkowo¶ci±, podatkami, archiwizacj± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. w³a¶ciwymi przepisami szczególnymi.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane mog± zostaæ równie¿ powierzone tzw. podmiotom przetwarzaj±cym na podstawie
odpowiednich instrumentów prawnych (np. firma hostingowa, informatyczna, z zakresu ochrony danych osobowych), a tak¿e
udostêpnione podmiotom, które zwracaj± siê o udostêpnienie danych w trybie ustawy o dostêpie do informacji publicznej; organom
w³adzy publicznej oraz podmiotom wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
Pe³na tre¶æ obowi±zku informacyjnego za³±czona jest do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pomoce dydaktyczne do przedszkola w Nowych Piekutach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pomoce dydaktyczne do przedszkola w Jab³oni Ko¶cielnej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w Rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w poni¿szym pkt 2.
2. W postêpowaniu wzi±æ mog± udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej jedno zamówienie, które polega³o na dostawie wyposa¿enia klubu dzieciêcego/¿³obka/przedszkola w miêdzy innymi: pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzêt RTV, wyposa¿enie multimedialne, o ³±cznej warto¶ci zamówienia minimum 100 000,00 z³ brutto – wykonawca deklaruj±cy wykonanie I czê¶ci zamówienia oraz minimum 50 000,00 z³ brutto -wykonawca deklaruj±cy wykonanie II czê¶ci zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; (Za³±cznik nr 3 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) Formularz cenowy (wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7a/7b)
2) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±ce:
a) Wykonawcy, ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 2 do SWZ,
b) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w przypadku gdy Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 2 do SWZ.
3) zobowi±zanie innego podmiotu zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy),
4) dowód wniesienia wadium (je¿eli wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz),
5) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala siê wadium w wysoko¶ci:
a) 1 500,00 PLN (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych 00/100) – dla I czê¶ci zamówienia: pomoce dydaktyczne do przedszkola w Nowych Piekutach
b) 500,00 PLN (s³ownie: piêæset z³otych 00/100) - dla II czê¶ci zamówienia: pomoce dydaktyczne do przedszkola w Jab³oni Ko¶cielnej
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Gminy Nowe Piekuty 38 8769 0002 0260 0013 2000 0060 z adnotacj±: wadium pomoce dydaktyczne do przedszkola cz. I/II (wybraæ odpowiedni± czê¶æ)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w Rozdziale VII SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nianie okre¶lonych przez Zamawiaj±cego
warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Rozdzia³em VI pkt 2 SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: O¦WIADCZENIE,
o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 3 SWZ sk³ada (wraz z ofert±) ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenie stanowi wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy bêdzie to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie z³o¿onej
w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian do tre¶ci umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy o
którym mowa w pkt 1.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-19 12:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.