Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137830/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00138426/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00149142/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00240504/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00331950/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
- 2023/BZP 00422978/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00541373/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Grunwald – Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUNWALD
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grunwald
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Gierzwałd
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-107
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 642 69 01
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 642 69 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminagrunwald.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrunwald.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminagrunwald.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Grunwald – Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e48d9d5-c313-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126224/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Grunwald - Zadanie dofinansowane środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGIOŚ.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2439024,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1247872,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości DomkowoDroga zlokalizowana jest na działce nr 163 obręb Domkowo. Przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie istniejącego odcinka drogi o długości około 2200 metrów. Początek odcinka drogi stanowi zjazd z drogi gminnej nr 155001N, a koniec odcinka stanowi granica gminy Grunwald z Gminą Ostróda.
Realizacja przedsięwzięcia (dla wszystkich ww dróg) będzie polegała na:
• sporządzeniu projektów budowlanych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, • uzyskaniu prawomocnych pozwoleń na budowę, ewentualnie dokonaniu zgłoszenia robót, • wykonaniu robót budowlanych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami na budowę lub zgłoszeniami wykonania robót, • wykonaniu dokumentacji powykonawczych budowy, przygotowaniu niezbędnych dokumentów do złożenia do ewentualnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz Przedmiary – Załącznik nr 7.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 1247872,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rychnowo KoloniaDroga zlokalizowana jest na działce nr 155/5 obręb Rychnowo. Przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie istniejącego odcinka drogi o długości około 880 metrów. Początek odcinka drogi stanowi zjazd z drogi serwisowej trasy S7 (dz. nr 155/3, należącej do GDDKA), a koniec odcinka stanowi granica posesji Rychnowo 31 (działka nr 7/2). Obecnie nawierzchnia drogi w zdecydowanej większości to droga gruntowa wzmocniona destruktem asfaltowym. Realizacja przedsięwzięcia (dla wszystkich ww dróg) będzie polegała na: • sporządzeniu projektów budowlanych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, • uzyskaniu prawomocnych pozwoleń na budowę, ewentualnie dokonaniu zgłoszenia robót, • wykonaniu robót budowlanych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami na budowę lub zgłoszeniami wykonania robót, • wykonaniu dokumentacji powykonawczych budowy, przygotowaniu niezbędnych dokumentów do złożenia do ewentualnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz Przedmiary – Załącznik nr 7.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 499149,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kitnowo.Droga zlokalizowana jest na działkach nr 131 obręb Kitnowo i na działce nr 33 obręb Korsztyn. Przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie istniejącego odcinka drogi o długości około 1220 metrów. Początek odcinka drogi stanowi zjazd z drogi powiatowej nr 1924N, a koniec odcinka stanowi granica posesji Kitnowo 18 (działka nr 109). Obecnie nawierzchnia drogi to droga gruntowa (żwirowa). Realizacja przedsięwzięcia (dla wszystkich ww dróg) będzie polegała na: • sporządzeniu projektów budowlanych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, • uzyskaniu prawomocnych pozwoleń na budowę, ewentualnie dokonaniu zgłoszenia robót, • wykonaniu robót budowlanych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami na budowę lub zgłoszeniami wykonania robót, • wykonaniu dokumentacji powykonawczych budowy, przygotowaniu niezbędnych dokumentów do złożenia do ewentualnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz Przedmiary – Załączniki nr 7.3 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 692002,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3052905,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3191784,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1213859,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537238,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1809771,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szydłowo (Szydłowo i Dobrzyca)
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.