Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126717/01 - Wynik z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097450 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3414c646-d7f8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000371/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platforma zakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski. Zamawiający informuje,
że instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dotycząca w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, składania ofert, oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajduje się w zakładce Instrukcje dla Wykonawcy na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-24/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap i Impuls EVO, który funkcjonuje obecnie w Szpitalu.
2. Przedmiotem postępowania jest określenie warunków, na jakich Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim, zapewniając bieżącą eksploatację systemu informatycznego Eskulap firmy Nexus Polska Sp. z o.o. z siedzibą w 61-754 Poznań, ul. Szyperska 14 oraz systemu informatycznego Impuls EVO 1.3 firmy Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych S.A. z siedzibą w 40-203 Katowice, Aleja Roździeńskiego 188H, znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca realizował będzie usługi serwisowe w postaci: usuwanie awarii, usuwanie błędów aplikacji, konsultacje, nadzór autorski, serwis motoru bazy danych.
4. Przedmiot zamówienia – usługi serwisowe i usługi nadzoru autorskiego - realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w umowie (załącznik nr 4 do SWZ) i załącznikach do umowy:
- Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi;
- Załącznik nr 2 do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i usług nadzoru autorskiego (konserwacji) oraz szczegółowe zasady ich realizacji;
- Załącznik nr 3 do umowy – Wymagane parametry infrastruktury;
- Załącznik nr 4 do umowy – Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych;
które stanowią integralną część niniejszej SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu spełnienia warunku Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę polegającą na wykonaniu usług serwisowania systemu informatycznego Eskulap i systemu informatycznego Impuls EVO w ramach jednej umowy, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i określone zostały szczegółowo w paragrafie 16 wzoru Umowy - załączniku nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ponad oświadczenia i dokumenty określone powyżej w ogłoszeniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy; Załącznik nr 2A do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Wykaz usług wraz z dowodami; Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia.2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
- Remont dachu budynku Samorządowego Przedszkola nr 185 w Krakowie na os. Dywizjonu 303 49
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych w os. Willowym w rejonie budynków nr 21 - 27 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.