Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069636/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097451 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa obiadów dla maksymalnie 25 dzieci, które będą uczęszczać do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 w Wojkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 769 50 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wojkowice.bip.net.pl/?c=2071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa obiadów dla maksymalnie 25 dzieci, które będą uczęszczać do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 w Wojkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f07af6a-c209-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006726/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług cateringowych – przygotowanie i dostawa obiadów dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 w Wojkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069636/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22575 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawę jednego posiłku dziennie tj. obiadu (zupa + drugie danie + kompot) dla dziecka w wieku przedszkolnym z uwzględnieniem również diety specjalnej, jeżeli będzie zachodziła taka potrzeba.
Usługa będzie wykonywana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dla przedszkola.
Przez dietę specjalną należy rozumieć dietę bezmleczną, bezglutenową lub eliminacyjną tzn. wykluczającą jeden lub kilka produktów.
Przewidywana maksymalna liczba posiłków dziennie wynosi 25.
Ze względu na frekwencję dzieci na zajęciach liczba posiłków może ulegać zmianie.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków zgodnie z aktualnymi normami żywienia dla populacji Polski z 2017r. Instytutu żywności i żywienia.
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek posiłków zgodnie z wymaganiami Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać na adres sp1-wojkowice@o2.pl jadłospisy na kolejny tydzień w wybranym dniu tygodnia (np. środa).
Posiłki dostarczane będą do siedziby zamawiającego w termosach zbiorczych lub opakowaniach styropianowych, spełniających wymagania sanitarne, gwarantujących dostarczenie posiłków o odpowiedniej temperaturze.
Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem, spełniającym wymagania dopuszczenia pojazdu przez Państwowego Inspektora Sanitarnego.
Mycie i wyparzanie naczyń do przewozu lub odbiór opakowań styropianowych odbywać się będzie przez wykonawcę lub poza siedzibą zamawiającego, na koszt wykonawcy.
W przypadku dostarczenia niezadowalającego posiłku obiadowego Wykonawca zobowiązany zostanie do dostarczenia pełnowartościowego posiłku zastępczego w wyznaczonym okresie czasowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mariusz Klimek Em-Service
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Nowak SHG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252477911
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KN HOLDING SPÓŁKA CYWILNA MARIUSZ KLIMEK, ŁUKASZ NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
KN HOLDING SPÓŁKA CYWILNA MARIUSZ KLIMEK, ŁUKASZ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości - 7 850 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego w roku 2024 deficytu budżetu w wysokości - 7 850 000,00 zł
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Zapewnienie wyżywienia dla Dziennego Domu Pomocy "Dziennego Domu Senior+" w Świątkowiźnie
- "Sukcesywne przygotowanie jednego posiłku dziennie (dwudaniowego obiadu) dla dzieci oddziałów szkolnych wraz dostawą od stycznia do grudnia 2025 r."
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.