Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000945717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna, 27
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@p1lapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole1lapy.biposwiata.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przedszkole@p1lapy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc3bc36e-adc9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026486/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą wszczęcia postepowania jest prawną unieważnienia wcześniej prowadzonego postępowania, które zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający wszczął postepowanie w dniu 17.12.2022 r. zamieszczając stosowne Ogłoszenie oraz SWZ wraz z załącznikami na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/706742. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 28.12.2022 r. do godziny 16.00. Do wyznaczonego terminu składania oferta nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18508,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach.
2. Określona ilość art. spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów.
Zamawiający określa następujące parametry jakościowe produktów:
3. Zamawiający zastrzega dostarczenia asortymentu artykułów gatunku I - dostarczony produkt winien być Extra lub 1 klasy, zgodny z Polską Normą i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4. Produkty spożywcze powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, skład.
5. Produkty powinny posiadać odpowiednie specyfikacja jakościowe, atesty ,świadectwo HDI itp.
6. Produkty powinny posiadać odpowiednie warunki sanitarne i odpowiednią temperaturę transportu.
7. Na żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
8. Wytworzenie towaru, opakowań i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
9. Zamawiający zastrzega, by termin przydatności do spożycia nie przekraczał połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
10. Dostarczony asortymentu musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne, nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu.
11. Przedmiot zamówienia występujący w opakowaniach jednostkowych dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach - bez stosowania opakowań zastępczych.
12. Zamawiający w zakresie części 6 (Pieczywo) zamówienia wymaga, aby dostarczane artykuły były świeże ( dostarczone nie później niż 12 godz. od produkcji), suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wytworzonych, bez śladów pleśni
i wilgoci, bez obcych zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane, nie wyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki. Pieczywo powinno być pokrojone i zapakowane w opakowania jednorazowe, prawidłowo oznakowane nazwą producenta, z terminem przydatności i składem produktu. Wymagane są karty charakterystyki produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Łapach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420212585
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W ŁAPACH W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W ŁAPACH W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17212,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŁAP
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 15 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 6 im. Jasia i Małgosi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.