eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu do terapii Biofeedback, sprzętu multimedialnego oraz dostawa i montaż urządzeń do rozbudowy sieci komputerowej do SOSW w Sokółce.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097483 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu do terapii Biofeedback, sprzętu multimedialnego oraz dostawa i montaż urządzeń do rozbudowy sieci komputerowej do SOSW w Sokółce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110876

1.5.8.) Numer faksu: 857112008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu do terapii Biofeedback, sprzętu multimedialnego oraz dostawa i montaż urządzeń do rozbudowy sieci komputerowej do SOSW w Sokółce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-574265f3-b9f4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu do terapii Biofeedback, sprzętu multimedialnego oraz dostawa i montaż urządzeń do rozbudowy sieci komputerowej w SOSW w Sokółce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwijamy się, zwiększając wykorzystanie narzędzi TIK” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 , Oś priorytetowa IX: Rozwój lokalny, Działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061020/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.9.2021.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 444925,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125234,75 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych, wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji
sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, pomocy dydaktycznych i urządzeń do rozbudowy sieci komputerowej do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Sokółce, która obejmuje:

1) Komputer przenośny – 5 szt.
2) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
3) Monitor interaktywny – 3 szt.
4) Tablet – 5 szt.
5) Komunikator (proteza mowy) z oprogramowaniem i tabletem z etui – 10 szt.
6) Oprogramowanie biurowe – 5 szt.
7) Oprogramowanie antywirusowe – 1 szt.
8) Zestaw pomocy multimedialnych - polonistyczny – 1 szt.
9) Zestaw pomocy multimedialnych - matematyczny – 1 szt.
10) Zestaw pomocy multimedialnych – przyrodniczy – 1 szt.
11)Zestaw pomocy dydaktycznych do wprowadzania nauki programowania/robotyki – 1 szt.
12) Urządzenia do rozbudowy sieci komputerowej na potrzeby bezpiecznego użytkowania sprzętu TIK:
-listwa zasilająca – 3 szt. wraz z montażem,
- szafa serwerowa typu RACK – 1 szt. wraz z montażem,
- router – 4 szt. wraz z montażem,
- zasilacz UPS – 2 szt. wraz z montażem,
- ułożenie kabla komputerowego UTP – 490 m,
- ułożenie kanałów kablowych 2x2 – 100 m,
- ułożenie kanałów kablowych 4x4 – 150 m,
- montaż gniazd LAN kat. 6 – 15 szt.,
- switch PoE– 2 szt. wraz z montażem,
- montaż patchpanel kat. 6 – 2 szt.,
- montaż patchcordów kat. 6 – 20 szt.,
- doprowadzenie zasilania do szafy serwerowej wraz z zabezpieczeniem przepięciowym – 1 szt.
Wykonanie ww. prac polegających na ułożeniu kabli i zainstalowaniu gniazd do podłączenia i zwiększenia zasięgu Internetu oraz instalacja zabezpieczeń powinna umożliwić zainstalowanie zakupionego sprzętu multimedialnego i TIK, a także bezpieczne ich użytkowanie przez uczniów szkoły podstawowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 111941,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych, wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji następujących urządzeń do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sokółce:
1/ aparat do terapii EEG Biofeedback wraz z zestawem akcesoriów - 1 szt.,
2/ oprogramowanie do terapii Biofeedback - 1 szt.
3/ monitor do terapii Biofeedback dla pacjenta - 1 szt.
4/ komputer przenośny do obsługi systemu EEG Biofeedback - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 13293,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden - Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-07
2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.