Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00026341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych wokół budynku Wydziału Prawa i Administracji UŁ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych wokół budynku Wydziału Prawa i Administracji UŁ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0eb97b6-9242-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023948/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Usługi sprzątania pomieszczeń i terenów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197620,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych wokół budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) wskazującym na poszczególne rodzaje usług, w sposób określony w niniejszej SWZ oraz załącznikach, w tym w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
2. Obowiązek posiadania ubezpieczenia - Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy działalność Wykonawcy objęta była ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy przypadnie termin zakończenia ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, gwarantującego ciągłość ubezpieczenia, zawarcia nowej umowy ubezpieczenia oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wraz z dokumentem potwierdzającym wpłatę składki, jeżeli jej opłacenie jest warunkiem obowiązywania polisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266706,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581601,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266706,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Błysk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7252290314
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266706,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego - stacja robocza
- Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek
- W-5 ZP/16/2024 Dostawa sekwenatora do wysokoprzepustowego sekwencjonowania II generacji dla Instytutu Technologii Fermentacji i Mikrobiologii Wydziału BiNoŻ PŁ
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, mięsa ryb i konserw do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Dostawa zestawu nadajników i mikrofonów bezprzewodowych dla Teatru Studyjnego PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Modernizacja Systemu Archiwum PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, zarządzanych przez Gminę Lubochnia w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Wilkowice w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i terenów komunalnych na terenie miasta Jedlina-Zdrój w sezonie zimowym 2024-2025
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Brzeziny w sezonie 2024/2025.
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Niemce 2024/2025"
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.