eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097601 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8212192

1.5.8.) Numer faksu: 478212193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/kwp_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c088d69b-a0da-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010070/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036507/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106244,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1 – Świadczenie usług kominiarskich w KWP Rzeszów (budynki wielkopowierzchniowe) i jednostkach podległych, KMP Rzeszów i jednostkach podległych oraz KPP Łańcut;
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :
1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:
a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),
b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),
c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)
2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:
a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,
b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,
c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,

5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :
1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,
2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),
3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),
4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,
5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych
(rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,
6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 30627,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Świadczenie usług kominiarskich w KPP Jasło i jednostkach podległych, KPP Strzyżów i jednostkach podległych, KPP Dębica i jednostkach podległych oraz KPP Ropczyce i jednostkach podległych.

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :
1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:
a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),
b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),
c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)
2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:
a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,
b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,
c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,

5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :
1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,
2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),
3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),
4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,
5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych
(rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,
6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 15452,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Świadczenie usług kominiarskich w KMP Krosno i jednostkach podległych, KPP Brzozów i jednostkach podległych, KPP Lesko i jednostkach podległych, KPP Ustrzyki Dolne i jednostki podległe, KPP Sanok i jednostki podległe;
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :
1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:
a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),
b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),
c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)
2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:
a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,
b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,
c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,

5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :
1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,
2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),
3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),
4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,
5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych
(rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,
6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 22836,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Świadczenie usług kominiarskich w KMP Przemyśl i jednostkach podległych, w KPP Leżajsk i jednostki podległe, KPP Przeworsk i jednostki podległe, KPP Jarosław i jednostki podległe, KPP Lubaczów i jednostki podległe;

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :
1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:
a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),
b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),
c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)
2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:
a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,
b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,
c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,

5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :
1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,
2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),
3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),
4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,
5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych
(rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,
6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 19320,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Świadczenie usług kominiarskich w KMP Tarnobrzeg i jednostkach podległych, KPP Kolbuszowa i jednostki podległe, KPP Mielec i jednostki podległe, KPP Nisko i jednostki podległe, KPP Stalowa Wola i jednostki podległe.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kominiarska polegająca na przeprowadzeniu okresowej kontroli przewodów kominowych oraz ich czyszczeniu w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2. Usługę kominiarska w pełnym zakresie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r. Rozdziału 7 oraz na podstawie art. 621 c Ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 89 z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późniejszymi zmianami).
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Zamówienie obejmuje następujący zakres :
1) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych należy wykonać w następujących częstotliwościach:
a) dymowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw. danego roku),
b) spalinowe – w cyklu półrocznym (2 x w roku tj. w I kw. i IV kw . danego roku),
c) wentylacji grawitacyjnej – w cyklu rocznym ( 1 x w roku tj. w IV kw. danego roku)
2) czyszczenie i kontrolę przewodów kominowych ( 2x w roku , tj. do 31 maja i do 30 listopada danego roku kalendarzowego) w niżej wymienionych obiektach wielkopowierzchniowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, którymi są:
a) budynek ,,A” i ,,B” KWP przy ul. Dąbrowskiego 30,
b) budynek magazynu głównego przy ul. Podkarpackiej 15c w Rzeszowie,
c) budynek – Stacji Obsługi Samochodów w Zaczerniu k/Rzeszowa,

5. W trakcie kontroli i sprawdzeniu połączeń przewodów kominowych należy wykonać następujący zakres prac :
1) sprawdzenie drożności przewodów kominowych,
2) sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego - przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego (pomiar odnotować w protokole lub załączyć wydruk),
3) sprawdzenie sprawności wentylacji nawiewowo-wywiewnej (dotyczy to szczególnie prawidłowego nawiewu do pomieszczeń w których zamontowane są piece gazowe lub piece węglowe),
4) sprawdzenie stanu technicznego kominów i czapek kominowych oraz ich zabezpieczeń przed zanieczyszczeniem przez ptactwo,
5) sprawdzenie stanu technicznego włazów dachowych, drzwiczek kominowych
(rewizyjnych ,wyciorowych) oraz ław kominiarskich,
6) ocenę innych nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
7) sprawdzenie czy podłączenia do przewodów kominowych kotłów c.o., pieców spalinowych, pieców węglowych i innych urządzeń wykonane są prawidłowo oraz czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach do przewodów kominowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 23736,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30627,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46758,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30627,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Kominiarskich Rafał Matłosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690564610

7.3.3) Ulica: Sanocka 7

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30627,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15492,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28695,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15492,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarz Puławy Beata Winsze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430726310

7.3.3) Ulica: Polna 19/34

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15452,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30582,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarz Puławy Beata Winsze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430726310

7.3.3) Ulica: Polna 19/34

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12452,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37254,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarz Puławy Beata Winsze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430726310

7.3.3) Ulica: Polna 19/34

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23736,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32217,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23736,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominiarz Puławy Beata Winsze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430726310

7.3.3) Ulica: Polna 19/34

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23736,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.