Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad robotami prowadzonymi w ramach modernizacji energetycznej budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7159941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad robotami prowadzonymi w ramach modernizacji energetycznej budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f49ed778-963f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026609/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Nadzór inwestorski nad robotami prowadzonymi w ramach modernizacji energetycznej budynków ZS nr 1 w Nowym Tomyślu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Działanie 11.3 Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w obszarze poprawy efektywności energetycznej w sektorze publicznym (REACT-EU), Tytuł projektu: Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie kompleksowego pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej” zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane i Zamawiającego.
Nadzór inwestorski prowadzony będzie we wszystkich, niezbędnych do zrealizowania zadania, specjalnościach, tj.
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zakres nadzoru obejmuje roboty określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będąca w posiadaniu Inwestora, z którą oferenci mogą się zapoznać pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/708406
W trakcie realizacji zadania Zamawiający wymaga min. 2 razy w tygodniu pobytu Inspektora nadzoru na budowie w czasie trwania robót. Niezależnie od powyższego czas pracy Inspektora nadzoru winien zostać dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego. W razie pilnej konieczności Inspektor nadzoru zobowiązany jest stawić się na placu budowy w ciągu 24 godz. od otrzymania informacji.
Częstotliwość wizyt w tygodniu na budowie Inspektora nadzoru koordynatora stanowi kryterium oceny ofert
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono Rozdz. III SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 33
7.3.4) Miejscowość: Świętno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-224
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Przebudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 2720P w m. Chrośnica
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowej w Nowym Tomyślu"
- "Remont dachów budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Nowy Tomyśl"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Złotym Stoku".
- Pełnobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją przedsięwzięcia pn. "BUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWO-REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEJ"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.