Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097703 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej G 230517W relacji Drogiszka – Budy Sułkowskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32
1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strzegowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej G 230517W relacji Drogiszka – Budy Sułkowskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-079c2084-b965-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003756/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej relacji Drogiszka - Budy Sułkowskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 928912,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest przebudowa drogi gminnej G 230517W relacji Drogiszka – Budy Sułkowskie od skrzyżowania z droga powiatową P 1240 W relacji Niedzbórz – Dalnia w miejscowości Drogiszka do początku zabudowań wsi Budy Sułkowskie.
Zakres inwestycji obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie poszerzenia,
- podbudowę z kruszywa naturalnego i łamanego,
- roboty nawierzchniowe,
- roboty wykończeniowe.
Podstawowe parametry techniczne drogi klasy D
- kategoria ruchu – KR1
- klasa techniczna drogi – D
- prędkość projektowa – V = 30 km/h
- jezdnia – 5,00 m pas ruchu – 2 x 2,50 m
- szerokość pobocza - 0,75 m
- spadek poprzeczny dwustronny - 2%
Konstrukcja nakładki na istniejącej jezdni bitumicznej:
a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna gr. 5 cm.
Konstrukcja poszerzenia:
a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna gr. 5 cm,
b) podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
c) podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie – pospółka o uziarnieniu 0-31,5mm gr. 15 cm.
Konstrukcja zjazdów:
a) nawierzchnia z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm.
Konstrukcja pobocza:
a) nawierzchnia z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 8 cm.
W terenie zabudowanym miejscowości Drogiszka należy dokonać frezowania korekcyjnego, dostosowując poziom nowej nawierzchni do istniejącego chodnika i zjazdów prze chodnik. Przy skrzyżowaniu z drogą powiatową należy przełożyć nawierzchnię z kostki brukowej w celu uzyskania odpowiedniego przebiegu drogi.
Odwodnienie zostało zaprojektowane za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na istniejące tereny zielone oraz do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają odtworzenia i czyszczenia. Istniejące przepusty, wpusty zgodnie z projektem zagospodarowania terenu są do wymiany. Należy wykonać regulację wysokościową studzienek kanalizacyjnych, zasuw wodociągowych. itp. na równo z nowo ułożoną nawierzchnią.
Zamówienie obejmuje również wskazanie i stabilizację granic pasa drogowego, przez uprawnionego geodetę, po wykonaniu robót budowlanych, zbrojonymi słupkami z betonu
C 20/25, w postaci ściętego ostrosłupa o kwadratowej podstawie z wyrytym na górze krzyżem wystającymi ponad poziom terenu o około 0,10 m. Stabilizacji podlegają wszystkie punkty graniczne pasa drogowego z działkami przyległymi do pasa drogowego. W miejscach, gdzie istnieje zagrożenie bezpieczeństwa dla pieszych i innych użytkowników dróg np. chodniki, zjazdy skrzyżowania dróg granicznik geodezyjny należy wkopać na poziomie gruntu.
W miejscach, gdzie są już graniczniki, należy tylko zweryfikować/wskazać granice.
Dodatkowo do trwałej stabilizacji geodezyjnych punktów granicznych pasa drogowego,
w miejscach gdzie nie ma trwałych ogrodzeń zabudowań, należy użyć znaków granicznych wykonanych z betonu C 20/25 zbrojonego 4 prętami Ø 10, w których część nadziemna jest barwy żółtej (pomalowany farbą chlorokauczukową) z wytłoczonym czarnym napisem „PAS DROGOWY”, część podziemna świadka, osadzana w gruncie, zabezpieczona jest lepikiem. Znaki graniczne należy wkopać przy „linii” granicznej - tj. na gruncie Gminy Strzegowo, przy wkopanych geodezyjnych punktach granicznych jako tzw. świadki punktu granicznego, w pozycji pionowej (przy wykorzystaniu poziomicy), zwrócone napisem w kierunku jezdni. Znaki PD należy wkopać w odległości maksymalnie 30 cm od granicznika.
Zamówienie obejmuje montaż 2 latarni hybrydowych LED składającej się z następujących elementów:
• Słupa metalowego o min. wysokości 6 m od powierzchni zamocowania na betonowym fundamencie prefabrykowanym zakopanym w gruncie,
• Oprawy oświetleniowej, ulicznej z diodami LED - dwumodułowa ( 1 szt.) o min. mocy 40 W, montowane na min. wysokości 6 m od poziomu gruntu,
• Turbiny wiatrowej o mocy minimum 300 W,
• Paneli fotowoltaicznych o mocy minimum 260 W,
• Fundamentu betonowego prefabrykowanego, dobranego do odciążenia słupa hybrydowego,
• Kontrolera mikroprocesorowego do sterowania pracą elementów systemu (turbiną wiatrową, panelami fotowoltaicznymi, oprawą i akumulatorami).
• Akumulatora żelowego do instalacji hybrydowych min. 200 Ah,
Zakres zamówienia obejmuje również montaż lamp hybrydowych, w szczególności:
- wykonanie wykopów pod fundamenty i skrzynię z akumulatorem,
- posadowienie fundamentu w gruncie oraz montaż akumulatora w gruncie,
- montaż słupa wraz z montażem konstrukcji wsporczej do słupa,
- montaż turbiny wiatrowej, paneli fotowoltaicznych i opraw LED
- montaż sterownika lampy i jego programowanie,
- montaż uziemienia,
- uruchomienie i testowanie lampy.
Zamawiający wskaże lokalizację na etapie prowadzenia prac budowlanych.
Niniejsze zamówienie planowane jest do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych - środki z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- dokumentacja opisowo – kosztorysowa przebudowy drogi gminnej G 230517W relacji Drogiszka – Budy Sułkowskie,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SWZ, zamawiający wspólnie z autorem dokumentacji projektowej sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie oraz określi kryteria stosowane w celu równoważności. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.
4. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać
w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SWZ i w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799703,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076002,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799703,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Inżynieryjnych PRDI S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130452260
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Roweckiego “Grota” 8
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-INŻYNIERYJNYCH "PRDI" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-INŻYNIERYJNYCH "PRDI" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799703,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Przebudowa zbiornika osadnikowego wody deszczowej zlokalizowanego na działce nr 437 w miejscowości Gościęcice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.