Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069809/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097759 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Michałowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a231f96-c206-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001971/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069809/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 342808,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic terenie Gminy Michałowice w ramach zadania budżetowego – „Remont chodników, wjazdów, parkingów, oraz ulic na terenie gminy”.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) Remont nawierzchni chodników i zjazdów, parkingów i ulic polegający na remoncie istniejącej, zdegradowanej nawierzchni chodników i zjazdów, parkingów czy ulic polegający na przestawieniu istniejącej nawierzchni z wykorzystaniem zdemontowanych elementów nawierzchni lub odtworzeniu przy użyciu nowego materiału;
2) Remont obrzeża betonowego polegający na remoncie istniejących, zdegradowanych obrzeży betonowych polegający na naprawie uszkodzeń powstałych na określonej długości obrzeża, metodą jego przestawienia, z wykorzystaniem obrzeży uzyskanych z rozbiórki, nadających się do ponownego wbudowania lub poprzez wymianę uszkodzonych elementów na nowe;
3) Remont krawężnika betonowego polegający na wymianie istniejących, zdegradowanych krawężników betonowych na nowe krawężniki betonowe.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące remonty dróg w tym:
1) Roboty rozbiórkowe:
a) rozebranie nawierzchni z kotki betonowej brukowej ok. 760,00 m2,
b) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych ok. 280,00 m2,
c) rozebranie krawężników betonowych ok. 50,00 m,
2) Roboty ziemne:
a) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi i chodnika głębokość 20 cm ok. 400,00 m2,
b) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi i chodnika głębokość 10 cm ok. 150,00 m2,
3) Obramowanie jezdni i chodników:
a) przestawienie krawężników betonowych wystających ok. 50,00m,
b) przestawienie krawężników betonowych wtopionych ok. 50,00 m,
c) przestawienie obrzeży betonowych ok. 70,00m,
d) wbudowanie krawężników betonowych wystających 150,00 m,
e) wbudowanie krawężników betonowych wtopionych 30,00 m,
4) Podbudowy:
a) wykonanie ok. 1600,00 m2 podbudowy z kruszyw łamanych,
5) Nawierzchnie:
a) układanie nawierzchni chodników wjazdów, parkingów, ulic i placów z betonowej kostki brukowej szarej i kolorowej, nowej i rozbiórkowej, kostka o grubości 6 cm i 8 cm ok. 2 670,00 m2,
b) układanie nawierzchni chodników z płyt betonowych ażurowych i chodnikowych, nowych i rozbiórkowych ok. 730,00 m2,
c) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ok. 13,00 szt.
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:
1) „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ;
2) „Przedmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
5. Zamawiający każdorazowo będzie wydawał Wykonawcy pisemne zgłoszenia zawierające nazwę ulicy, miejscowość i zakres planowanych do wykonania prac.
6. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Przed przystąpieniem do robót na drogach Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie prowadzonych prac.
8. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu objętej pracami w zakresie bieżącego utrzymania dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń.
9. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje minimalną wartość zleconych prac do 90% wartości zawartej umowy.
10. Wykonawca przedłoży atesty/certyfikaty na wbudowany materiał.
11. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał.
12. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt.
14. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty, jeżeli będzie taka potrzeba).
15. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności brukarza;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390318,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390318,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390318,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wielobranżowych Bartczak Katarzyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342480595
7.3.3) Ulica: Stara Wieś, ul. Grodziska 21
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390318,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Budowa infrastruktury technicznej związanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Giżycko
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.