Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00007558/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-06
- 2022/BZP 00008050/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-09
- 2024/BZP 00253512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO PRZEDSZKOLNY NR 3 W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385455771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kłosowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-627
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583073121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp3.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp3.edu.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
placówka oświatowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cef068d9-6f0e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000040/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007558/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281598,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część I Zamówienia - NABIAŁ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 41498,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część II Zamówienia - PIECZYWO, WYROBY PIEKARNICZE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 9146,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część III Zamówienia - MAKARONY I KASZE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.5.5.) Wartość części: 13492,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część IV Zamówienia - MROŻONKI I RYBY MROŻONE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 42929,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część V Zamówienia - MIĘSO, WĘDLINY
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 62810,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część VI Zamówienia - WARZYWA, OWOCE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 64551,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część VII Zamówienia - INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE + JAJA
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 64267,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku (odpowiedni w ramach danych części zamówienia), do wskazanych punktów (miejsc dostawy).W skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku wchodzi:
1) Szkoła Podstawowa nr 72 , ul. Kłosowa 3, 80-627 Gdańsk,
2) Przedszkole nr 16, ul. Rozłogi 13 .
Wykonawca w przypadku dostaw do Szkoły Podstawowej nr 72 w Gdańsku, dostarczy produkty do magazynu kuchni SP72 przy ul. Kłosowej 3 (podpiwniczenie). W przypadku dostaw do Przedszkola nr 16, dostawca dostarczy produktu magazynu kuchni Przedszkola nr 16 ul. Rozłogi 13 na parterze. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część VIII Zamówienia - WYROBY GARMAŻERYJNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 7391,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32471,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39117,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32471,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Centrum. Mięsne El Hurt Produkcja i Handel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32471,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9100,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9100,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9100,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Cukiernia Ryszard Kraskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831970613
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9100,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione ponieważ wszystkie oferty złozone w postępowaniu podlegają odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45048,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58207,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45048,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COOL Zofia i Andrzej Żmudzińscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830206503
7.3.4) Miejscowość: Lublewo Gdańskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45048,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54735,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54735,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54735,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Centrum Mięsne El Hurt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54735,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-17Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione ponieważ wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione ponieważ wszysytkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6842,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8093,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6842,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ula Food Sp. z o.o Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040209241
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6842,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.