Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00078280/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00212750/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00237854/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00245682/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00251855/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00310651/01 - Wynik z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097865
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00078280
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb
Sośnica."
Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej - zadanie nr 36/2021.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią wykonywania robót, a także wytycznymi producentów wyrobów budowlanych i materiałów.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1. Roboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i zabezpieczenie terenu;
- wycinka drzew (zgodnie z wykazem i decyzją administracyjną) wraz z usunięciem korzeni - frezowanie na głębokość umożliwiającą wykonanie drenażu oraz najniższej warstwy podbudowy. Najniższy poziom
drenażu - 233,18 m n.p.m., po uprzednim uzyskaniu przez Zamawiającego stosownej decyzji administracyjnej, tj. pozwolenia na wycinkę drzew znajdujących się na terenie planowanej inwestycji zgodnie z wykazem drzew
znajdujących się w dokumentacji technicznej;
- utylizacja materiału z frezowania korzeni drzew;
- przygotowanie terenu poprzez jego odkrzaczenie i koszenie - przedmiotowa robota nie wchodzi w zakres składanej oferty i nie powinna być wyceniana przez Wykonawcę w składanej ofercie.
UWAGA: materiał pochodzący z wycinki drzew Wykonawca zgromadzi na terenie wykonywanych prac w sposób umożliwiający pracownikowi MZUK w Gliwicach określenie ilości metrów przestrzennych drewna pozyskanego z wycinki. Po dokonaniu obmiaru drewna, pozostanie ono do dyspozycji
Wykonawcy. Rozliczenie za pozyskane z wycinki drewno nastąpi w formie potrącenia jego wartości. (cena rozliczeniowa 1 metra przestrzennego drewna wynosi, zgodnie z obowiązującym cennikiem, 90,00 zł brutto za 1 m przestrzenny). W przypadku zmiany obowiązującego cennika, Zamawiający zastrzega sobie prawo podwyższenia ceny rozliczeniowej za 1 metr przestrzenny drewna, zgodnie z nowym cennikiem. Wzrost ceny rozliczeniowej nie może przekroczyć 15% ceny rozliczeniowej obowiązującej w dniu podpisania umowy.
2. Prace rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejących nawierzchni betonowych wraz z ich wywozem.
3. Roboty ziemne:
- wykonanie wykopów pod systemowe stopy fundamentowe do posadowienia ogrodzenia o wys. 1,2 m;
- wykonanie stóp fundamentowych do posadowienia piłkochwytów;
- zdjęcie warstwy gruntu urodzajnego o grubości 20 cm, utylizacja urobku;
- korytowanie pod podbudowę nawierzchni, utylizacja urobku;
- wykonanie wykopów pod wykonanie drenażu, utylizacja nadmiaru urobku;
- wyrównanie i zagęszczenie dna koryta oraz wyprofilowanie spadków poprzecznych odwodnienia;
- wykonanie wykopów pod systemowe stopy fundamentowe do posadowienia bramek;
- osadzenie obrzeży i fundamentów bramek;
- wykonanie podsypki z piasku zagęszczonego 15 cm;
- wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 20 cm;
- wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości 3 cm z miału kamiennego o grubości frakcji 0-4/5 mm;
- ułożenie pasów trawy syntetycznej;
- zasypanie granulatem korkowym;
- założenie trawników;
- osadzenie bramek.
4. Roboty montażowe:
- montaż ogrodzenia o wys. 1,2 m;
- montaż piłkochwytów;
- montaż wyposażenia boiska.
Wszystkie elementy składowe dokumentacji projektowej, jak: opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb
Sośnica."
Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Gliwickiej Inicjatywy Lokalnej - zadanie nr 36/2021.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią wykonywania robót, a także wytycznymi producentów wyrobów budowlanych i materiałów.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1. Roboty przygotowawcze:
- ogrodzenie i zabezpieczenie terenu;
- wycinka drzew (zgodnie z wykazem i decyzją administracyjną) wraz z usunięciem korzeni-frezowanie na głębokość umożliwiającą wykonanie drenażu oraz najniższej warstwy podbudowy. Najniższy poziom drenażu - 233,18 m n.p.m. Wycinkę należy rozpocząć tylko i wyłącznie po uprzednim uzyskaniu przez Zamawiającego i przekazaniu Wykonawcy stosownej decyzji administracyjnej, tj. pozwolenia na wycinkę drzew znajdujących się na terenie planowanej inwestycji zgodnie z wykazem drzew znajdujących się w dokumentacji technicznej. Przewidywany termin przekazania Wykonawcy w/w decyzji - do czerwca 2024 r. W wypadku konieczności wycinki drzew w okresie lęgowym, Wykonawca na własny koszt uzyska opinie, zgody, zaświadczenia (np. opinię ornitologa) oraz na własny koszt zapewni nadzór ornitologiczny;
- utylizacja materiału z frezowania korzeni drzew;
- przygotowanie terenu poprzez jego odkrzaczenie i koszenie - przedmiotowa robota nie wchodzi w zakres składanej oferty i nie powinna być wyceniana przez Wykonawcę w składanej ofercie.
UWAGA: materiał pochodzący z wycinki drzew Wykonawca zgromadzi na terenie wykonywanych prac w sposób umożliwiający pracownikowi MZUK w Gliwicach określenie ilości metrów przestrzennych drewna pozyskanego z wycinki. Po dokonaniu obmiaru drewna, pozostanie ono do dyspozycji
Wykonawcy. Rozliczenie za pozyskane z wycinki drewno nastąpi w formie potrącenia jego wartości. (cena rozliczeniowa 1 metra przestrzennego drewna wynosi, zgodnie z obowiązującym cennikiem, 90,00 zł brutto za 1 m przestrzenny). W przypadku zmiany obowiązującego cennika, Zamawiający zastrzega sobie prawo podwyższenia ceny rozliczeniowej za 1 metr przestrzenny drewna, zgodnie z nowym cennikiem. Wzrost ceny rozliczeniowej nie przekroczy 15%.
2. Prace rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejących nawierzchni betonowych wraz z ich wywozem.
3. Roboty ziemne:
- wykonanie wykopów pod systemowe stopy fundamentowe do posadowienia ogrodzenia o wys. 1,2 m;
- wykonanie stóp fundamentowych do posadowienia piłkochwytów;
- zdjęcie warstwy gruntu urodzajnego o grubości 20 cm, utylizacja urobku;
- korytowanie pod podbudowę nawierzchni, utylizacja urobku;
- wykonanie wykopów pod wykonanie drenażu, utylizacja nadmiaru urobku;
- wyrównanie i zagęszczenie dna koryta oraz wyprofilowanie spadków poprzecznych odwodnienia;
- wykonanie wykopów pod systemowe stopy fundamentowe do posadowienia bramek;
- osadzenie obrzeży i fundamentów bramek;
- wykonanie podsypki z piasku zagęszczonego 15 cm;
- wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm - grubość warstwy 20 cm;
- wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości 3 cm z miału kamiennego o grubości frakcji 0-4/5 mm;
- ułożenie pasów trawy syntetycznej;
- zasypanie granulatem korkowym;
- założenie trawników;
- osadzenie bramek.
4. Roboty montażowe:
- montaż ogrodzenia o wys. 1,2 m;
- montaż piłkochwytów;
- montaż wyposażenia boiska.
Wszystkie elementy składowe dokumentacji projektowej, jak: opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1) Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto każda.
Za roboty o zbliżonym zakresie Zamawiający uzna wykonanie obiektów sportowych wraz z wykonaniem sztucznej nawierzchni.
W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazanie wiedzy i doświadczenia poszczególnych podmiotów nie podlega sumowaniu, co oznacza, że ww. wiedzą i doświadczeniem musi się wykazać przynajmniej jeden z podmiotów działających wspólnie.
2) Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, oraz
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej sanitarnej, będącą członkiem
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, oraz
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej elektrycznej, będącą
członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2017 r. poz. 1332 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2011 r. poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.
W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1) Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto każda.
Za roboty o zbliżonym zakresie Zamawiający uzna wykonanie obiektów sportowych wraz z wykonaniem sztucznej nawierzchni.
W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazanie wiedzy i doświadczenia poszczególnych podmiotów nie podlega sumowaniu, co oznacza, że ww. wiedzą i doświadczeniem musi się wykazać przynajmniej jeden z podmiotów działających wspólnie.
2) Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, oraz
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej sanitarnej, będącą członkiem
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, oraz
- 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej elektrycznej, będącą
członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2017 r. poz. 1332 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2011 r. poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.
W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-16 10:00
Po zmianie:
2024-02-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-16 11:00
Po zmianie:
2024-02-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-16
Po zmianie:
2024-03-23
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- 4WOG-1200.2712.46.2024 Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dz. (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z j.w. - 4 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Przebudowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno - OFMP - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.