Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00027361/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - uzupełnienie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10465571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - uzupełnienie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ded9fd20-15c3-4820-a18b-3cf0bc1c06ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
lp Opis rozmiar j.m. ilość zamawiana"1.1
" "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - BARK): KANIULA
- sterylna
- do rekonstrukcji stożka rotatorów lub szycia obrąbka panewki stawu barkowego
- typ Twist-In
" "φ 6 mm
długość 70 mm
φ 6 mm
długość 90 mm
φ 7 mm
długość 70 mm
φ 8,25mm
długość 70 mm
φ 8,25mm
długość 90 mm
" "op.
(1 sztuka)" 150
"1.2
*" "ORTOPEDIA: KANIULOWANA ŚRUBA KOMPRESYJNA BEZ GŁOWY
- sterylna
- tytanowa
- kaniulowana z podwójnym gwintem
- cześć gwintowana stanowi 30% (+/- 3%) długości śruby
" "φ 2,5mm
długość 8 mm - 34 mm
φ 3,0 mm
długość 10 mm - 36 mm" "op.
(1 sztuka)" 200
"1.3
*" "ORTOPEDIA: KANIULOWANA ŚRUBA KOMPRESYJNA BEZ GŁOWY
- sterylna
- tytanowa
- kaniulowana z podwójnym gwintem
- cześć gwintowana stanowi 18 mm ( dla śrub 30 - 120 mm) lub 28 mm (dla śrób 60 - 120 mm)
" "φ 4,3 mm
długość 14 mm - 50 mm
(skok co 2 mm)
φ 4,3 mm
długość 55 mm - 80 mm
(skok co 5 mm)
φ 6,5 mm
długość 30 mm - 120 mm
(skok co 5 mm)
" "op.
(1 sztuka)" 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
lp Opis rozmiar j.m. ilość zamawiana2.1 "ORTOPEDIA: NIĆ ORTOPEDYCZNA (CHIRURGICZNA) Z IGŁĄ
- sterylna
- niewchłanialna
- wykonana z UHMWPE
- z ultra mocnego materiału szewnego
- w części środkowej płaska a końce w postaci okrągłych nici
" "#2
długość:
950 mm
kolor:
biały
biało-niebieski
niebieski
" "op.
(5 sztuk)" 70
2.2 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - ŁĄKOTKA): ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTKI METODĄ ALL-INSIDE
- sterylny
- system do szycia łąkotki typu ALL-INSIDE
- skład: dwa implanty z materiału PEEK połączone ze sobą mocną niewchłanialną nicią UHMWPE #2-0
z zawiązanym samozaciskowym węzłem
- implant z możliwością obsługi jednorącz
- igła wprowadzająca o średnicy 1,35 mm
- aktywne pozycjonowanie implantów za pomocą spustu dostępnego w zakresie 360° niezależnie od ułożenia
podajnika, z dźwiękowym potwierdzeniem implantacji
- igła z podziałką posiada regulowany ogranicznik w postaci obrotowej kaniuli z ograniczeniami głębokości
wkłucia w zakresie 12 mm - 18 mm (co 2 mm), zabezpieczający jej zbyt głębokie wbicie w łąkotkę
- igła wprowadzająca półotwarta z rzędowo załadowanymi implantami, zakończona laserową podziałką
- w trakcie dociągania węzła po implantacji, węzeł przesuwa się w kierunku drugiego implantu
" "igła wygięta do góry
pod kątem 20°" "op.
(1 sztuka)" 250
2.3 "ORTOPEDIA: PÓŁOTWARTA KANIULA
- wielorazowa
- stosowna podczas wprowadzania do stawu implantu do szycia łąkotki
" "op.
(1 sztuka)" 4
2.4 "ORTOPEDIA: POPYCHACZ - OBCINAK DO NITEK
- wielorazowy
" "op.
(1 sztuka)" 4
2.5 "ORTOPEDIA: MŁOTEK
- wielorazowy
" "op.
(1 sztuka)" 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145530 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145530 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145530 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145925027
7.3.3) Ulica: Karczunkowska 42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-871
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145530 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216514,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216514,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216514,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ortocare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182084539
7.3.3) Ulica: Łopuszańska 95
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-457
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216514,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-01INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów - Droga Gminna nr 180437 C Kolonia Dobre II - Bieganowo
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Zakup i dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.