eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówDostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - uzupełnienie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - uzupełnienie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046557

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa implantów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - uzupełnienie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ded9fd20-15c3-4820-a18b-3cf0bc1c06ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

lp Opis rozmiar j.m. ilość zamawiana
"1.1
" "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - BARK): KANIULA
- sterylna
- do rekonstrukcji stożka rotatorów lub szycia obrąbka panewki stawu barkowego
- typ Twist-In

" "φ 6 mm
długość 70 mm

φ 6 mm
długość 90 mm

φ 7 mm
długość 70 mm

φ 8,25mm
długość 70 mm

φ 8,25mm
długość 90 mm
" "op.
(1 sztuka)" 150
"1.2
*" "ORTOPEDIA: KANIULOWANA ŚRUBA KOMPRESYJNA BEZ GŁOWY
- sterylna
- tytanowa
- kaniulowana z podwójnym gwintem
- cześć gwintowana stanowi 30% (+/- 3%) długości śruby
" "φ 2,5mm
długość 8 mm - 34 mm

φ 3,0 mm
długość 10 mm - 36 mm" "op.
(1 sztuka)" 200
"1.3
*" "ORTOPEDIA: KANIULOWANA ŚRUBA KOMPRESYJNA BEZ GŁOWY
- sterylna
- tytanowa
- kaniulowana z podwójnym gwintem
- cześć gwintowana stanowi 18 mm ( dla śrub 30 - 120 mm) lub 28 mm (dla śrób 60 - 120 mm)
" "φ 4,3 mm
długość 14 mm - 50 mm
(skok co 2 mm)

φ 4,3 mm
długość 55 mm - 80 mm
(skok co 5 mm)

φ 6,5 mm
długość 30 mm - 120 mm
(skok co 5 mm)
" "op.
(1 sztuka)" 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

lp Opis rozmiar j.m. ilość zamawiana
2.1 "ORTOPEDIA: NIĆ ORTOPEDYCZNA (CHIRURGICZNA) Z IGŁĄ
- sterylna
- niewchłanialna
- wykonana z UHMWPE
- z ultra mocnego materiału szewnego
- w części środkowej płaska a końce w postaci okrągłych nici

" "#2

długość:
950 mm

kolor:
biały
biało-niebieski
niebieski
" "op.
(5 sztuk)" 70
2.2 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA - ŁĄKOTKA): ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTKI METODĄ ALL-INSIDE
- sterylny
- system do szycia łąkotki typu ALL-INSIDE
- skład: dwa implanty z materiału PEEK połączone ze sobą mocną niewchłanialną nicią UHMWPE #2-0
z zawiązanym samozaciskowym węzłem
- implant z możliwością obsługi jednorącz
- igła wprowadzająca o średnicy 1,35 mm
- aktywne pozycjonowanie implantów za pomocą spustu dostępnego w zakresie 360° niezależnie od ułożenia
podajnika, z dźwiękowym potwierdzeniem implantacji
- igła z podziałką posiada regulowany ogranicznik w postaci obrotowej kaniuli z ograniczeniami głębokości
wkłucia w zakresie 12 mm - 18 mm (co 2 mm), zabezpieczający jej zbyt głębokie wbicie w łąkotkę
- igła wprowadzająca półotwarta z rzędowo załadowanymi implantami, zakończona laserową podziałką
- w trakcie dociągania węzła po implantacji, węzeł przesuwa się w kierunku drugiego implantu

" "igła wygięta do góry
pod kątem 20°" "op.
(1 sztuka)" 250
2.3 "ORTOPEDIA: PÓŁOTWARTA KANIULA
- wielorazowa
- stosowna podczas wprowadzania do stawu implantu do szycia łąkotki
" "op.
(1 sztuka)" 4
2.4 "ORTOPEDIA: POPYCHACZ - OBCINAK DO NITEK
- wielorazowy
" "op.
(1 sztuka)" 4
2.5 "ORTOPEDIA: MŁOTEK
- wielorazowy
" "op.
(1 sztuka)" 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145530 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145530 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145530 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145925027

7.3.3) Ulica: Karczunkowska 42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-871

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145530 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216514,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216514,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216514,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ortocare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182084539

7.3.3) Ulica: Łopuszańska 95

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-457

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216514,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.