Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00402947/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00416837/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00436540/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00441717/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00451658/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00464649/01 - Wynik z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00468278/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnej
w Gminie Sianów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a8ebf3c-56c3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnejw Gminie Sianów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8ebf3c-56c3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004151/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja infrastruktury sportowo-kulturalnej w Gminie Sianów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. ZADANIE 1:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych elementów - urządzeń na 18 placów zabaw, obejmujące demontaż i utylizację istniejących urządzeń oraz zakup i montaż nowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 1) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
CZĘŚĆ 1. ZADANIE 2:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sianowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
CZĘŚĆ 1. ZADANIE 3:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sianowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 3) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dodatkowo Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1 – Dokumentacja Projektowa dla części nr 1 - Załącznik nr 1.4: Formularz wyceny wyposażenia, który będzie wymagany do złożenia przed podpisaniem umowy przez wybranego Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 2148452,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu sportowego w Sianowie wraz z zadaszeniem nad boiskiem, na terenie działki nr 577 obr. 0007 m. Sianów.Działka stanowi teren stadionu miejskiego obecnie częściowo zabudowanego. Teren działki jest płaski i jest wyposażony we wszystkie media. Istniejące boisko sportowe o konstrukcji betonowej planuje się wykorzystać pod rozbudowę boiska jako podbudowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262210-6 - Fundamentowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4019249,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 ZADANIE NR 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa trzech boisk sportowych przy trzech szkołach podstawowych w Sianowie SP nr 2, we wsi Iwięcino oraz we wsi Sucha Koszalińska ze sztuczną nawierzchnią i infrastrukturą towarzyszącą.
LOKALIZACJA:
1. Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Dworcowej 26A, Sianów (dz. nr 519/11 obr.003) ; 2. Szkoła Podstawowa Sucha Koszalińska, Gmina Sianów (dz. nr 14/2 obr. Sucha Koszalińska); 3. Szkoła Podstawowa Iwięcino, Gmina Sianów (dz. nr 296 obr. Iwięcino);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji (Część 3 Zadanie 1). oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
CZĘŚĆ 3 ZADANIE NR 2.
Przedmiotem zamówienia jest budowa kortów tenisowych na Stadionie Miejskim w Sianowie. Lokalizacja obiektu: Teren objęty zakresem zamówienia obejmuje działki nr 577, 580 obr. nr 7 miasta Sianów i nr 76 obr. 6 miasta Sianów. Zakres zamówienia obejmuje budowę: a) dwóch kortów o nawierzchni z poliuretanu: - jeden pełny kort o wymiarach 17,07 x 34,77 m z siatką tenisową, - jeden kort połówkowy o wymiarach 18,73 x 17,07 m ze ścianka treningową o długości 11 m i wysokości 3 m, b) piłkochwytów i ogrodzenia kortów, c) dojścia z kostki betonowej. UWAGA Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do przetargu obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres niniejszego postępowania przetargowego NIE OBEJMUJE budowy suchego placu zabaw na Stadionie Miejskim w Sianowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1C do niniejszej specyfikacji (Część 3 Zadanie 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 2701216,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą i montażem kontenera szatniowo – sanitarnego – na boisko sportowe we wsi Sieciemin dz. nr 204 obr. Sieciemin, Gmina Sianów, wraz z niezbędnym wyposażeniem składającego się z trzech modułów (2 oddzielne szatnie oraz 1 moduł z przeznaczeniem na 2 pomieszczenia sanitarne) lub jednego modułu o minimalnej powierzchni zabudowy 30m2, składającego się z trzech pomieszczeń (2 oddzielne szatnie oraz 1 moduł z przeznaczeniem na 2 pomieszczenia sanitarne).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu kultury Kina Zorza na Placu pod Lipami w Sianowie.Zakres zamówienia obejmuje:
• oświetlenie sceniczne
• fotele kinowe
• kurtyny
• remont sali kinowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji (Część 5) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne
4.5.5.) Wartość części: 753513,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2082062,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2179806,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2082062,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140258313
7.3.3) Ulica: Kańkowo 72C
7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2082062,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3382954,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4470000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3382954,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze TEBRA G. Kowalczyk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330554480
7.3.3) Ulica: Lechicka 56C
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-845
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Solid-Stet Sp. z o. o. Sp. k. ul. Międzyparkowa 12A/6, 71-346 Szczecin - Wykonanie sztucznych nawierzchni (poliuretanowej, sztucznej trawy).
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3382954,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBIS Łukasz Prorok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330528814
7.3.3) Ulica: Lechitów 22
7.3.4) Miejscowość: Mielno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.