Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097918 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wyk. robót bud. związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych w zasobach ZGN Praga-Płd. na terenie AN 1 i 6 w 2021 i 2022 – roboty podobne 2 do umowy nr 160/19/NZ/GN/PS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wyk. robót bud. związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych w zasobach ZGN Praga-Płd. na terenie AN 1 i 6 w 2021 i 2022 – roboty podobne 2 do umowy nr 160/19/NZ/GN/PS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0d0c5f-c8f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000103/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Naprawy kominów w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076564/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/PN/Rb/84/19 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 160/19/NZ/GN/PS w dn. 18.05.2018 - usuwanie nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w latach 2020-2021 na terenie AN 1 i AN 6.Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200 % całkowitej wartości umowy (art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy pzp).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/Wr/Rb/14/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 382718,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Wykonywanie robót budowlanych związanych z usuwaniem nieprawidłowości w kominach i przewodach kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych w budynkach będących w zasobach ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 6 w roku 2021 – roboty podobne 2 do umowy nr 160/19/NZ/GN/PS z 21.10.2019.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie robót budowlanych w zakresie usuwania nieprawidłowości kominów i przewodów kominowych stwierdzonych w trakcie rocznej kontroli przewodów kominowych oraz nieprawidłowości, które wystąpią w toku bieżącej eksploatacji budynków i są konieczne do usunięcia, w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1) Roboty ogólnobudowlane
2) Roboty tynkowe i okładzinowe
3) Roboty malarskie
4) Roboty murarskie
5) Roboty zewnętrzne
6) Roboty ciesielskie
7) Przemurowanie przewodów kominowych
8) Obsadzanie kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych
9) Uszczelnianie przewodów kominowych
10) Montaż wkładów kominowych
11) Montaż nasad kominowych
12) Montaż nawiewników
13) Wykonywanie otworów wentylacyjnych w drzwiach
14) Odłączanie urządzeń mechanicznych od przewodów kominowych
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, po wykonaniu prac zawartych w zleceniu, opinii kominiarskiej potwierdzającej usunięcie nieprawidłowości, które były wykazane w protokole z rocznej kontroli przewodów kominowych przez przeprowadzającego tę kontrolę.
Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późniejszymi zmianami).
Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zasilaniem maszyn i sprzętu budowlanego a także doprowadzeniem mediów dla potrzeb wykonywanych robót .
Zamówienia polegające na powtórzeniu robót budowlanych, które zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie nr 160/19/NZ/GN/PS z uwzględnieniem ewentualnych rynkowych zmian cen materiałów i stawki roboczogodziny, które nastąpiły po zawarciu umowy podstawowej.
Pozostałe warunki opisu przedmiotu zamówienia zgodne z zapisami zawartymi w umowie nr 160/19/NZ/GN/PS z dnia 21.10.2019 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5261732650
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261732650
7.3.3) Ulica: Wilanowska 14A, lok. 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-422
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo Remontowy TER-POL Zbigniew Frydrych
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo Remontowy TER-POL Zbigniew Frydrych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pod tytułem "PIFE 2024/2025 - badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich"
- Opróżnianie pustostanów mieszkalnych i użytkowych położonych w budynkach znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 9A m. 16B część nr 2: Bonifraterska 10 m. 59 (w podziale na 2 części)
- Wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie lokali mieszkalnych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Warszawie, w podziale na 12 części
- PZP/5/2024 Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego w Sekcji Medycznej Działu Transportu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- DZP.26.228.2024 Umowa ramowa na roboty w branży elektrycznej w zakresie napraw głównych, bieżących konserwacji, doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i zabezpieczenia awarii
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Remont kenelu dla psów w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.