Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072082/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097941 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług eksperckich przez eksperta ds. oceny zdolności do pracy i aktywizacji zawodowej oraz eksperta ds. wdrożenia klasyfikacji ICF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Prawno- Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000018046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-701
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilnie@ciop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ciop.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług eksperckich przez eksperta ds. oceny zdolności do pracy i aktywizacji zawodowej oraz eksperta ds. wdrożenia klasyfikacji ICF2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59c58512-c37c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu wdrożeniowego nr POWR.04.03.00-00-0026/20 pn. „Sygnalizator Plus - analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF”, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072082/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NE/ZP-5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksperckich umożliwiających realizację zadań w projekcie wdrożeniowym nr POWR.04.03.00-00-0026/20 pn. „Sygnalizator Plus - analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa.Celem projektu jest zwiększenie możliwości wydłużenia aktywności zawodowej pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym w sektorze dużych przedsiębiorstw przez opracowanie i wdrożenie do praktyki modelu Sygnalizator Plus wykorzystującego doświadczenia i rozwiązania niemieckie.
Projekt to ukierunkowana na potrzeby dużych przedsiębiorstw kompleksowa propozycja opracowania i wdrożenia modelu wsparcia dla pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym oraz samych przedsiębiorstw bazująca na Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF), wykorzystująca narzędzie (platformę) informatyczną. Dla przedsiębiorstw stanowi szanse na lepsze wykorzystanie potencjału starszych pracowników przez odpowiednio wczesne rozpoznanie ich możliwości funkcjonowania zawodowego w kontekście osiągnięcia wieku przedemerytalnego/emerytalnego oraz dopasowanie wymagań zawodowych (stanowiskowych) do tych (zmieniających się) warunków a przez to do wydłużenia aktywności zawodowej. Dla samych pracowników umożliwia zbadanie i rozpoznanie - na podstawie ugruntowanego postępowania diagnostycznego - własnych możliwości (dalszego) funkcjonowania zawodowego, oraz wpływanie w ten sposób na decyzje o wydłużenia aktywności zawodowej.
Zamówienie składa się z dwóch Części:
Część 1 zamówienia – świadczenie usługi eksperta ds. oceny zdolności do pracy i aktywizacji zawodowej.
Do zakresu obowiązków ww. eksperta w ramach pięciu zadań projektu będzie należało:
Zadanie 1 pn. „Przygotowanie rozwiązania we współpracy z partnerem ponadnarodowym”, okres realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2022, łącznie 360 godzin:
udział w opracowaniu kwerendy/uaktualnienia przeglądu literatury, analiza weryfikacyjna dostępnych rozwiązań (treściowa, metodyczna, informatyczno-organizacyjna) z wykorzystaniem klasyfikacji ICF w ocenie zdolności do pracy
udział w opracowaniu metodyki oceny pracownika w zakresie diagnozy funkcjonalnej w oparciu o ICF
udział w opracowaniu uniwersalnej typologii rodzajów pracy (grupy stanowisk) o określonych cechach w zakresie wymagań sensorycznych, psychospołecznych, fizycznych i funkcjonalnych
udział w opracowaniu zestawu narzędzi kwestionariuszowych do samooceny pracownika w kontekście wymagań w wykonywanej pracy z uwzględnieniem kryteriów oceny zdolności do pracy
udział w opracowaniu programu wsparcia dla pracowników w wieku przedemerytalnym mającego na celu przygotowanie ich do dłuższej aktywności zawodowej lub do przekwalifikowania zawodowego
udział w opracowaniu programu szkoleń wewnętrznych dla działów odpowiedzialnych za rozwój zawodowy pracowników z uwzględnieniem kryteriów oceny zdolności do pracy
udział w spotkaniach konsultacyjnych.
Zadanie 2 pn. „Testowanie wypracowanego rozwiązania na grupie docelowej projektu”, okres realizacji: 01.02.2022-30.11.2022, łącznie 400 godzin:
konsultacje przy opracowaniu narzędzi dla pracodawców i pracowników
konsultacje w zakresie poprawności przeprowadzenia diagnozy funkcjonalnej w oparciu o ICF dla 200 pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym
udział w testowaniu narzędzia informatycznego do zbierania oraz przetwarzania danych
udział w analizie porównawczej otrzymanych wyników badań wraz z opracowaniem metodologii systemu niezbędnych oddziaływań w poszczególnych obszarach funkcji ciała oraz aktywności i uczestnictwa w korelacji z czynnikami środowiskowymi
udział w spotkaniach konsultacyjnych.
Zadanie 3 pn. „Analiza efektów testowanego rozwiązania z uwzględnieniem opinii eksperta/ów merytorycznych oraz wsparcia partnera ponadnarodowego”, okres realizacji: 01.12.2022-31.01.2023, łącznie 80 godzin:
udział w spotkaniach eksperckich, konsultacjach zespołu, konsultacjach z partnerem ponadnarodowym
udział w opracowaniu zbiorczego raportu z analizy fazy testowania, sformułowanie wniosków i rekomendacji z uwzględnieniem kryteriów oceny zdolności do pracy.
Zadanie 4 pn. „Opracowanie ostatecznej wersji produktu gotowej do wdrożenia z uwzględnieniem wyników testowania i przeprowadzonej analizy z uwzględnieniem wsparcia partnera ponadnarodowego”, okres realizacji: 01.02.2023-31.03.2023, łącznie 80 godzin:
udział w spotkaniach eksperckich - praca warsztatowa nad produktami oraz ich poprawieniem z uwzględnieniem kryteriów oceny zdolności do pracy
udział w weryfikacji opisu zestawu narzędzi wsparcia przedsiębiorstw i pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym do pozostania na rynku pracy.
Zadanie 5 pn. „Wdrożenie rozwiązania do praktyki ze wsparciem partnera ponadnarodowego”, okres realizacji: 01.04.2023-30.04.2023, łącznie 40 godzin:
konsultacje przy wdrożeniu rozwiązania w 4 dużych przedsiębiorstwach zainteresowanych wdrożeniem rozwiązania.
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) Dla Części 1 zamówienia - zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby, która będzie pełnić funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia;
2) Dla Części 2 zamówienia – zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby, która będzie pełnić funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia.
Do zadań osoby pełniącej funkcję Koordynatora należało będzie w szczególności udzielanie natychmiastowej pomocy, jeśli pojawią się wątpliwości lub trudności przy realizacji usługi. Koordynator będzie udzielał wszelkich informacji związanych z organizacją świadczenia usług. W każdej sytuacji, gdy powstanie potrzeba przekazania uwag, wyjaśnienia wątpliwości, czy złożenia reklamacji, Koordynator dostępny będzie pod telefonem komórkowym oraz adresem e-mail. Koordynator na bieżąco będzie monitorował sprawy jakie otrzyma od osób uprawnionych oraz będzie udzielał pomocy w zakresie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312510-7 - Usługi rehabilitacji zawodowej
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksperckich umożliwiających realizację zadań w projekcie wdrożeniowym nr POWR.04.03.00-00-0026/20 pn. „Sygnalizator Plus - analiza sytuacji pracowników w wieku emerytalnym i przedemerytalnym w przedsiębiorstwach w oparciu o klasyfikację ICF”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa.Celem projektu jest zwiększenie możliwości wydłużenia aktywności zawodowej pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym w sektorze dużych przedsiębiorstw przez opracowanie i wdrożenie do praktyki modelu Sygnalizator Plus wykorzystującego doświadczenia i rozwiązania niemieckie.
Projekt to ukierunkowana na potrzeby dużych przedsiębiorstw kompleksowa propozycja opracowania i wdrożenia modelu wsparcia dla pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym oraz samych przedsiębiorstw bazująca na Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF), wykorzystująca narzędzie (platformę) informatyczną. Dla przedsiębiorstw stanowi szanse na lepsze wykorzystanie potencjału starszych pracowników przez odpowiednio wczesne rozpoznanie ich możliwości funkcjonowania zawodowego w kontekście osiągnięcia wieku przedemerytalnego/emerytalnego oraz dopasowanie wymagań zawodowych (stanowiskowych) do tych (zmieniających się) warunków a przez to do wydłużenia aktywności zawodowej. Dla samych pracowników umożliwia zbadanie i rozpoznanie - na podstawie ugruntowanego postępowania diagnostycznego - własnych możliwości (dalszego) funkcjonowania zawodowego, oraz wpływanie w ten sposób na decyzje o wydłużenia aktywności zawodowej.
Zamówienie składa się z dwóch Części:
Część 2 zamówienia – świadczenie usługi eksperta ds. wdrożenia klasyfikacji ICF.
Do zakresu obowiązków ww. eksperta w ramach poszczególnych zadań projektu będzie należało:
Zadanie 1 pn. „Przygotowanie rozwiązania we współpracy z partnerem ponadnarodowym”, okres realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2022, łącznie 360 godzin:
udział w opracowaniu kwerendy/uaktualnienia przeglądu literatury, analiza weryfikacyjna dostępnych rozwiązań (treściowa, metodyczna, informatyczno-organizacyjna) z wykorzystaniem klasyfikacji ICF w ocenie zdolności do pracy
udział w opracowaniu metodyki oceny pracownika w zakresie diagnozy funkcjonalnej w oparciu o ICF
udział w opracowaniu uniwersalnej typologii rodzajów pracy (grupy stanowisk) o określonych cechach w zakresie wymagań sensorycznych, psychospołecznych, fizycznych i funkcjonalnych.
udział w opracowaniu zestawu narzędzi kwestionariuszowych do samooceny pracownika w kontekście wymagań w wykonywanej pracy z uwzględnieniem kryteriów zgodności z klasyfikacją ICF
udział w opracowaniu programu wsparcia dla pracowników w wieku przedemerytalnym mającego na celu przygotowanie ich do dłuższej aktywności zawodowej lub do przekwalifikowania zawodowego
udział w opracowaniu programu szkoleń wewnętrznych dla działów odpowiedzialnych za rozwój zawodowy pracowników z uwzględnieniem kryteriów zgodności z klasyfikacją ICF
udział w spotkaniach konsultacyjnych.
Zadanie 2 pn. „Testowanie wypracowanego rozwiązania na grupie docelowej projektu”, okres realizacji: 01.02.2022-30.11.2022, łącznie 400 godzin:
konsultacje przy opracowaniu narzędzi dla pracodawców i pracowników
konsultacje w zakresie poprawności przeprowadzenia diagnozy funkcjonalnej w oparciu o ICF dla 200 pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym
udział w testowaniu narzędzia informatycznego do zbierania oraz przetwarzania danych
udział w analizie porównawczej otrzymanych wyników badań wraz z opracowaniem metodologii systemu niezbędnych oddziaływań w poszczególnych obszarach funkcji ciała oraz aktywności i uczestnictwa w korelacji z czynnikami środowiskowymi
udział w spotkaniach konsultacyjnych.
Zadanie 3 pn. „Analiza efektów testowanego rozwiązania z uwzględnieniem opinii eksperta/ów merytorycznych oraz wsparcia partnera ponadnarodowego”, okres realizacji: 01.12.2022-31.01.2023, łącznie 80 godzin:
udział w spotkaniach eksperckich, konsultacjach zespołu, konsultacjach z partnerem ponadnarodowym
udział w opracowaniu zbiorczego raportu z analizy fazy testowania, sformułowanie wniosków i rekomendacji z uwzględnieniem zgodności z klasyfikacją ICF.
Zadanie 4 pn. „Opracowanie ostatecznej wersji produktu gotowej do wdrożenia z uwzględnieniem wyników testowania i przeprowadzonej analizy z uwzględnieniem wsparcia partnera ponadnarodowego”, okres realizacji: 01.02.2023-31.03.2023, łącznie 80 godzin:
udział w spotkaniach eksperckich - praca warsztatowa nad produktami oraz ich poprawieniem z uwzględnieniem zgodności z klasyfikacją ICF
udział w weryfikacji opisu zestawu narzędzi wsparcia przedsiębiorstw i pracowników w wieku przedemerytalnym i emerytalnym do pozostania na rynku pracy.
Zadanie 5 pn. „Wdrożenie rozwiązania do praktyki ze wsparciem partnera ponadnarodowego”, okres realizacji: 01.04.2023-30.04.2023, łącznie 40 godzin:
konsultacje przy wdrożeniu rozwiązania w 4 dużych przedsiębiorstwach zainteresowanych wdrożeniem rozwiązania.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 i/lub 9 do SWZ.
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) Dla Części 1 zamówienia - zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby, która będzie pełnić funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia;
2) Dla Części 2 zamówienia – zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby, która będzie pełnić funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia.
Do zadań osoby pełniącej funkcję Koordynatora należało będzie w szczególności udzielanie natychmiastowej pomocy, jeśli pojawią się wątpliwości lub trudności przy realizacji usługi. Koordynator będzie udzielał wszelkich informacji związanych z organizacją świadczenia usług. W każdej sytuacji, gdy powstanie potrzeba przekazania uwag, wyjaśnienia wątpliwości, czy złożenia reklamacji, Koordynator dostępny będzie pod telefonem komórkowym oraz adresem e-mail. Koordynator na bieżąco będzie monitorował sprawy jakie otrzyma od osób uprawnionych oraz będzie udzielał pomocy w zakresie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312510-7 - Usługi rehabilitacji zawodowej
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wilmowska-Pietruszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1130629116
7.3.3) Ulica: ul. Łukowska 37 m 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edu & Science Karol Pawlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962206814, REGON 384078616
7.3.3) Ulica: ul. Skowronków 8
7.3.4) Miejscowość: Pęcice Male
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Różanej 22/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (2025) Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym w roku 2025 w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Świadczenie Specjalistycznego poradnictwa z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży realizowanego w formie indywidualnych konsultacji z lekarzem psychiatrą.
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.