eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiekOdnowienie elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego spichlerza w Szwagrowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego spichlerza w Szwagrowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osiek

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-221

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158671203

1.5.8.) Numer faksu: 158671232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig.osiek@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-osiek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osiek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego spichlerza w Szwagrowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d79cacf-3ec8-485e-8efb-9e97722b050f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.2.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Odnowienie elewacji wraz
z wymianą pokrycia dachowego spichlerza w Szwagrowie”. Wykonanie zadania przewidziane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, tj.: realizacji zadania zgodnie z poniższym opisem inwestycji i zakresem rzeczowym:

OPIS INWESTYCJI:
Planowane działania mają na celu powstrzymanie procesów zniszczeń obiektu
i przywrócenie historycznej estetyki.
W pierwszym etapie należy opracować dokumentację projektową- projekt budowlany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz pozwolenia na budowę
w Starostwie Powiatowym w Staszowie.
W drugim etapie po uzyskaniu wymaganych przepisami decyzji, pozwoleń należy wykonać prace remontowe zgodnie z dokumentacją projektową .

Wymagania dotyczące przedmiotu inwestycji:
• Wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa, na ustalonych warunkach oraz z należytą starannością;
• Przedłożenie Zamawiającemu nie później niż w dniu przekazania placu budowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót oraz planu bioz;
• Prowadzenie na bieżąco dziennika budowy;
• Dokonanie wszelkich uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie pozwoleń niezbędnych na etapie prowadzenia robót budowlano - konserwatorskich;
• Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z zawartej umowy;
• Realizacja powyższego zakresu winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
• W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych, zapisami niniejszego programu funkcjonalnoużytkowego,
• Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia, co najmniej 3 -letniej gwarancji na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Wójcikowski Renowacje i Zabytki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631374599

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Ćmielów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-440

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.