Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00019768/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków z podziałem na 7 części- I kwartał 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0602524c-ae0c-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków z podziałem na 7 części- I kwartał 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0602524c-ae0c-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 43 912,84
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 152555,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 15 501,74
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 83296,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 15 660,83
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 151216,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 3 346,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 18549,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 6 621,09
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 32660,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 1 607,72
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 8522,71 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 52 300,84
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 162512,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106940,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212458,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106940,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI SPRZĘTOWE RĄCZKA KRZYSZTOF
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180124679
7.3.3) Ulica: 288
7.3.4) Miejscowość: Trzcinica
7.3.5) Kod pocztowy: 38-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTOWE RĄCZKA KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTOWE RĄCZKA KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106940,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56278,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89629,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56278,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Rafał Kusina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180857420
7.3.3) Ulica: Cewków
7.3.4) Miejscowość: Stary Dzików
7.3.5) Kod pocztowy: 37-632
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KUSINA RAFAŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KUSINA RAFAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56278,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132116,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150768,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132116,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dafra Daniel Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389132792
7.3.3) Ulica: Legionów 16/45
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132116,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17182,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47997,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17182,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180228657
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17182,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28062,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28062,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180228657
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28062,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak możliwości zwiększenia kwoty, która Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144567,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162600,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144567,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180228657
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144567,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica na odcinku Cekcyn - Bysław od km 4+180 do km 5+870 Etap III"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.