eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa kontenerów aluminiowych z wyposażeniem do sterylizacji parowej, przechowywania, transportu i sterylnej prezentacji do przedmiotów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098066 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontenerów aluminiowych z wyposażeniem do sterylizacji parowej, przechowywania, transportu i sterylnej prezentacji do przedmiotów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 251

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@csk.umed.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.csk.umed.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kontenerów aluminiowych z wyposażeniem do sterylizacji parowej, przechowywania, transportu i sterylnej prezentacji do przedmiotów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f18f8912-a1cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000773/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa kontenerów aluminiowych z wyposażeniem do sterylizacji parowej, przechowywania, transportu i sterylnej prezentacji do przedmiotów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157005,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów aluminiowych z wyposażeniem do sterylizacji parowej, przechowywania, transportu i sterylnej prezentacji do przedmiotów medycznych.
Wspólny słownik zamówień CPV: 33.19.11.00-6 Urządzenia sterylizujące, 33.19.00.00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33191000-5 - urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nowych niepowystawowych kontenerów bezobsługowych o szczegółowej charakterystyce i w ilościach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
2) Zastosowane do materiały, dostarczone wyroby winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w środowisku medycznym, w szczególności: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości.
3) Zamawiający wymaga, aby jakość dostarczonych kontenerów odpowiadała najwyższym aktualnym standardom technicznym.
4) Każdy z Wykonawców może złożyć wyłącznie jedną ofertę pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w Formularzu asortymentowo-cenowym- załączniku nr 2 i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia. Brak wyceny na danej pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
5) Zamówienia będą realizowane na podstawie częściowych zapotrzebowań zgłaszanych w miarę bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy w ciągu 24 miesięcy.
6) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne dokumenty pozwalające na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 j.t.) /jeżeli dotyczy/ a także musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w szczególności warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznik nr 2 do SWZ. Niespełnienie choćby jednego z warunków określonych w załączniku nr 2 spowoduje odrzucenie oferty.
7) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania potwierdzenia wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę danych we wszystkich dostępnych źródłach w tym u producenta.
8) Przedmiot zamówienia musi:
9.1. być fabrycznie nowy - rok produkcji – nie starszy niż 2020,
9.2. odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,
9.3. być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych,
9.4. nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich,
9.5. nie może być prototypem,
9.6. minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: 24 miesiące.
10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
10.1. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
10.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów.
11. Opisując natomiast przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149853,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282246128

7.3.3) Ulica: Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.