Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048076/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00060872/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098122 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa tężni solankowej na terenie Centralnego Parku Zabaw i Wypoczynku – PBO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48768474121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.begier@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polkowice.eu/ugpolkowice,m,1128,roboty-budowalne.html?page=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa tężni solankowej na terenie Centralnego Parku Zabaw i Wypoczynku – PBO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97ff8103-ae46-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa tężni solankowej Centralny Park Zabaw i Wypoczynku w Polkowicach - PBO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048076/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166902,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa tężni solankowej na terenie Centralnego Parku Zabaw i Wypoczynku w Polkowicach na działce nr 173/6 obręb 1 w szczególności w zakresie:
roboty rozbiórkowe w tym usunięcie nawierzchni betonowej niezbędnej do budowy tężni,
montaż podziemnego zbiornika na solankę oraz zakup i dostawa solanki (pełny zbiornik),
montaż instalacji elektroenergetycznej i instalacji technologicznej podziemnej,
montaż fundamentów pod konstrukcję tężni,
wykonanie tężni (w formie wiaty wraz z centralną ścianą z tarniny),
montaż przyłączy do tężni,
montaż oświetlenia (w tym m.in. wykopanie rowów pod kabel, ułożenie kabla, montaż złącza kablowego, połączenie kabli i przewodów nN pod napięcie do szafki zasilająco – pomiarowej, pomiary rezystencji, skuteczności zerowania),
montaż iluminacji tężni,
uporządkowanie terenu, uruchomienie tężni.
Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami inwestycji takimi jak:
dokumentacja projektowa,
szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
opisy pozycji przedmiarów robót.
Dokumentacja projektowa została opracowana przez firmę ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś, ul. Górnicza 7B, 59-300 Lubin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215110-1 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213159,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291700,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213159,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo AKWAPLANTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990204294
7.3.3) Ulica: ul. Karmelkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 52-437
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO AKWAPLANTA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO AKWAPLANTA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213159,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 104 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
budowy (nie później niż w terminie 14 dni po podpisaniu niniejszej umowy), 2. zakończenie robót
budowlanych: do 3 miesięcy od daty przekazania placu budowy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.