Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031885/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098140 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060397166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 69 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 35 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c2e09ba-9c33-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018139/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy artykułów mleczarskich oraz innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277424,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:L.p. Nazwa artykułu Gat. Jednostka miary Ilość
1. Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 1kg) okres przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy. I kg 4000,
2. Mleko w proszku chude bez domieszki tłuszczy roślinnych (opakowa-nie do 25 kg) termin przydatności min. 3 miesiące od dnia dostawy. I
kg 200,
3. Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 500 g) okres przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy. I kg 5600,
4. Serek homogenizowany bez dodatku żelatyny wieprzowej różne smaki (opakowanie do 150 g) okres przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy.
I kg 2500,
5. Serek typu "Fromage" (opakowanie do 100 g) okres przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy.
I kg 1600,
6. Serek topiony (opakowanie do 100 g) ,okres przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy.
I kg 1600,
7. Jogurt owocowy /opakowanie do 150g/ - okres przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy.
I kg 2800,
8. Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26% bez domieszki tłuszczu roślinnych (opakowanie do 25 kg) termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy.
I kg 1000,
9. Ser żółty podpuszczkowy dojrzewający o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25 % , Zawartość wody - nie więcej niż 45% - okres przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy. I kg 250.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 172192,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:L.p. Nazwa artykułu Gat. Jednostka miary Ilość
1. Przyprawa do zup w płynie - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 2200,
2. Ocet spirytusowy 10 % - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I l 420,
3. Musztarda (typu sarepska, masa gęsta jednolita bez obecności drob-nych cząstek, smak piekący) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 1800,
4. Ketchup pikantny - gęstej konsystencji, barwa ciemnoczerwona - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 1800
5 Pieprz czarny ziarnisty - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 120,
6 Groszek konserwowy, cena jednostkowa netto dotyczy wagi produktu netto tzn. po odcieku /bez zalewy/ - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 400,
7 Kukurydza konserwowa, cena jednostkowa netto dotyczy wagi produk-tu netto, tzn. po odcieku /bez zalewy/ - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 300,
8 Majonez (masa gęsta jednolita o barwie jasnożółtej) - okres przydatno-ści do spożycia min. 90 dni. I kg 1100
9 Sól kuchenna warzona jodowana - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 1800,
10 Herbata czarna granulowana opakowanie do 25 kg - okres przydatno-ści do spożycia min. 90 dni. I kg 700,
11 Liść laurowy - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 20,
12 Majeranek otarty - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 40,
13 Papryka chilli/ostra mielona (kolor jasno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych, smak mocno piekący bez posmaków obcych) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 70,
14 Papryka słodka mielona (kolor ciemno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 80,
15 Pieprzy ziołowy (smak piekący) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 80,
16 Ziele angielskie- okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 20,
17 Czosnek granulowany (zapach i smak intensywny dla czosnku, bez zawartości substancji obcych) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 120,
18 Koperek suszony - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 20,
19 Kwasek cytrynowy - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 20,
20 Uniwersalna przyprawa do potraw w proszku typu „jarzynka”(barwa intensywnie żółta) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 1200,
21 Fasola biała „ Jaś”, nasiona całe /nie połamane/ bez zanieczyszczeń- okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 3800,
22 Chrzan tarty - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 1200,
23 Groch łuskany, nasiona całe /nie połamane/ bez zanieczyszczeń - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 2600,
24 Koncentrat pomidorowy 30% ( masa jednolita gęsta o barwie ciemno-czerwonej) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 4000,
25 Przyprawa zioła prowansalskie suszone - okres przydatności do spoży-cia min. 90 dni. I kg 10,
26 Ogórek konserwowy – słój. Produkt spożywczy otrzymany ze świeżych ogórków, przypraw aromatyczno – smakowych, zalanych zalewą oc-tową z dodatkiem soli i cukru, utrwalony przez pasteryzację w opako-waniu hermetycznie zamkniętym. Struktura-dość luźno ułożone całe ogórki, jędrne, chrupkie, powierzchnia ogórków wolna od uszkodzeń mechanicznych i plam chorobowych, na przekroju poprzecznym wi-doczne słabo wykształcone nasiona, ogórki powinny być proste w kształcie foremnym zbliżonym do walca o smaku i zapachu cha-rakterystycznym dla ogórków konserwowych słodko – kwaśny z wyczuwalnym smakiem i aromatem przypraw Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/- okres przydat-ności do spożycia min. 90 dni. I kg 1400,
27 Sałatka obiadowa na bazie ogórka – m.in. ogórek kwaszony, marchew, papryka czerwona, cebula itp..) kl. I - Produkt spożywczy otrzymany z szatkowanych świeżych warzyw, w zalewie, z dodatkiem kwasów spo-żywczych, soli, cukru, przypraw aromatyczno smakowych i poddany procesowi pasteryzacji. wygląd poszatkowane warzywa zanurzone w lekko żółtawej, klarownej, opalizującej zalewie z osadem pochodzącym od użytych dodatków, przypraw i warzyw, konsystencja warzywa lekko miękkie, nie rozpadające się, konsystencja wyrównana,. Cena jednost-kowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/- okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 800,
28 Rosół w proszku o smaku wędzonki - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 400,
29 Sos do surówek typu sałatkowy w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 100,
30 Bulion - rosół z kury w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 1300,
31 Żurek w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 70,
32 Barszcz czerwony w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 100,
33 Zupa grzybowa w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 100,
34 Soczewica jadalna nasiona całe /nie połamane, bez zanieczyszczeń - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 200,
35 Wafle ryżowe bezglutenowe - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. I kg 50,
36 Woda mineralna gazowana/niegazowana 1,5 l - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. Opakowanie - butelka plastikowa z zakrętką. I l 9000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 105231,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161574,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200387,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161574,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ol-TRADE s.c. Michał Olek, Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161574,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2022-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94453,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130584,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94453,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA Jolanta Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94453,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2022-05-312021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Przebudowa ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim"
- Dostawa oraz montaż konstrukcji sadowniczej wraz z instalacją nawadniania i instalacją antyprzymrozkową
- "Zakup wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim - System nagłośnienia estradowego".
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- Remont części wygrodzenia wewnętrznego przy pawilonie mieszkalnym F w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
- "DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI "
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.