eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoPełnienie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i wymiana instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 i Bursy Nr 1 w Kutnie"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098167 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i wymiana instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 i Bursy Nr 1 w Kutnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i wymiana instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 i Bursy Nr 1 w Kutnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470fc74f-c2ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010536/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZS Nr 3 w Kutnie wraz z przebudową i wymianą instalacji deszczowej na terenie ZS Nr 3 i Bursy Nr 1 w Kutnie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2021.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9643,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową i wymianą instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 w Kutnie i Bursy Nr 1 w Kutnie.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Zamawiający wymaga obecności inspektora nadzoru na terenie budowie w okresie trwania umowy na roboty budowlane – na każde żądanie zamawiającego i w zależności od potrzeb, w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru – minimum raz w tygodniu. Wykonawca nadzoru inwestorskiego zobowiązany będzie organizować prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim. Każdorazowy pobyt Inspektora Nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy.
4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętych przedmiotem zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi) zawiera projekt umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.
9. Ilekroć w dokumentach postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót i SST.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal-Team Hubert Rafalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366456618

7.3.3) Ulica: ul. Czereśniowa 4

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru od dnia podpisania umowy aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.
2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.